Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,71 (13%)
Discounted price*:
4,78
Purchase
Add to Wish List
ID number:508705
Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  SIA ‘Latvijas Mobilas Telefons apraksts’    4
1.2.  Mikro vides analīze    6
1.3.  Makro vides analīze    8
1.4.  Nozares analīze:    10
1.4.1.  Statistiskas datu analīze    10
1.4.2.  Portera piecu spēku modelis    12
1.5.1.  Vispērējā konkurentu novērtēšanas metode    14
1.5.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    16
1.5.3.  General Electric modelis    17
1.6.  Tirgus ietilpības novērtēšana    20
1.7.  SVID analīz    21
2.1.  Segmentēšana    23
2.2.  Mērķtirgus noteikšana:    25
2.2.1.  Mērķtirgus noteikšana    25
2.2.2.  Pozicionēšana    27
2.3.  Uzņēmuma ‘Veiksmes atslēga’    29
2.4.  Pirkuma lēmuma pieņemšanas process    30
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    32
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    34
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
Extract

Telekomunikāciju sektors strauji paplašinās augoša tehniskā progresa un, savukārt tam piesaistīta pieprasījuma dēļ.
Tas ir strauji attīstījies no samērā vienkāršas struktūras (viens operators – viens pakalpojums –viena valsts) par ļoti sarežģītu struktūru (daudz savstarpēji konkurējošu pakalpojumu sniedzēju, dažādi pakalpojumi, visa pasaule), kļūstot par nozīmīgu tautsaimniecības nozari valsts ilgtermiņa ekonomiskās attīstības stratēģijas īstenošanai.
SIA ‘Latvijas Mobilais Telefons’ ir viens no lielākiem un veiksmīgākiem uzņēmumiem Latvijas tirgū un līderis mobilo pakalpojumu jomā.
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma mākretinga vidi, strātēģijas analīzi un darbības plānošanu, izmantojot:
Portera piecu spēku modeli;
Vispārējo konkurentu novērtēsana metodi;
Bostonas Konsultantu grupas matricu;
General Electric modeli;
SVID analīzi;
Segmentēšanu;
Pirkuma lēmuma pieņemšanas processu u.c.
Uzzināt cik liela ir atšķīrība no konkurenta, cik veiksmīgs un ienesīgs uzņēmums ir un kā vēl var paplašināt tirgu un palielināt ienākumus.
Par pētījuma avotiem kalpo vispārējā un speciālā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, valdības lēmumi, uzņēmuma Gada pārskati un interneta resursi.
Kursa darbs ir ierobežots ar uzņēmuma SIA „Latvijas Mobilasi Telefons” datiem par 2001. un 2003. gadu. Nebija pieejami citu gada pārskati. Gada pārskatos bija vispārēja informācija, nebija konkrētu datu par katra pakalpojumu veida lietotāju skaitu.
Uz kursa darba izstrādāšanas brīdi pilnīga informācija par jaunienācēju „Triatel” nebija pieejama.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,13 €
Work pack Nr. 1116520
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register