Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:223621
 
Evaluation:
Published: 11.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Uzņēmējdarbības uzsākšanas galvenie elementi    4
1.1.  Biznesa ideja    4
1.2.  Peļņa    6
1.3.  Risks, tā veidi, mazināšanas iespējas    8
2.nodaļa.  Klientu piesaistīšana    10
3.nodaļa.  Biznesa inkubator    14
4.nodaļa.  Pētnieciskā daļa    16
4.1.  Biznesa plāna apģērbu uzņēmumam SIA „Freedom” izstrāde    16
4.2.  Anketas rezultātu analīze    21
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  Pielikums    29
Extract

Secinājumi
1) Biznesa plānā ir jāiekļauj īss idejas kopsavilkums, uzņēmējs un tā komanda, produkts un pakalpojumi, realizācija un mārketings, operatīvā vadība un finanses. Biznesa plānā ir jāiekļauj neparastas, interesantas idejas. Pēc biznesa plāna ir jāorientējas un jāspēj mainīt savu biznesa plānu attiecīgai tirgus situācijai.
2) Lai veiksmīgi pelnītu, ir jāatceras, ka precei vai pakalpojumam ir jābūt konkurētspējīgam, kā arī precei jābūt kvalitatīvai. Ir nepieciešams izmantot resursus, lai prece būtu pieprasīta tirgū. Jāpiedāvā nebijušas lietas gan Eiropā, gan pasaulē.
3) Uzņēmējam nevajag baidīties no riska un neveiksmēm. Ir vairāki risku veidi – finanšu, ražošanas, politiskais, tirgus un cilvēciskā faktora risks. Lai mazinātu riska faktorus, ieteicams ražot kvalitatīvu preci vai pakalpojumu, sekot līdzi izmaiņām tirgū, kas saistīti ar pieprasījumu, piedāvājumu un cenām un sekot līdzi uzņēmuma naudas plūsmai.
4) Jācenšas saglabāt klientu uzticība. Nav ieteicams preci vai pakalpojumu uzspiest potenciālam pircējam, ir jāļauj, lai tas spēj izvēlēties un pieņemt galīgo lēmumu patstāvīgi.
5) Piesaistīt cilvēkus pirkt preci vai pakalpojumu var, izmantojot reklāmas palīdzību, tai jābūt sistemātiskai, vizuāli noformētai (krāsa, izmērs, ilustrācijas), pievēršot cilvēku uzmanību. Tieši reklāma ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas nodrošina veiksmīgu preces vai pakalpojuma pārdošanu.
6) Biznesa inkubatori palīdz atbalstīt jauno uzņēmumu veidošanos. Tas ir viens no veidiem, kā var uzsākt jaunu biznesu. Šī iespēja ir domāta tieši jaunajiem uzņēmējiem, kuri vēl nav izmēģinājuši savus spēkus lielajā tirgū.
7) Apkopojot respondentu atbildes, nācās secināt, ka lielākā daļa respondentu nav dzirdējuši par biznesa inkubatoriem, tomēr lielākā daļa aptaujāto respondentu kādreiz domāja uzsākt savu biznesu. Respondenti uzskata, ka galvenais kāpēc būtu vērts uzsākt biznesu, ir lieliska savu spēju pārbaudīšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register