Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608448
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Konkurences un konkurētspējas jēdziens    5
2.  Konkurētspēja stratēģija, ieviešana un novērtēšana tirgus apstākļos    7
2.1.  Konkurētspēja un kvalitātes vieta tirgzinības stratēģijā    7
2.2.  Konkurētspējas un kvalitāte nodrošināšana tirgus apstākļos    10
2.3.  Konkurētspēju novērtējums    12
3.  Konkurētspējas analīze un tās paaugstināšanas iespējas SIA “Diž-ozols”    21
3.1.  Uzņēmuma Diž-ozols raksturojums    21
3.2.  SVID analīze    21
3.3.  Konkurences vides izpēte    22
3.4.  SIA „Diž-ozols” konkurētspējas novērtējums    24
4.  Priekšlikumi    27
5.  Secinājumi    28
6.  Izmantotā literatūra un avoti    29
Extract

Priekšlikumi
1. Nopietni pievērsties produkcijas virzīšanai tirgū. Piedalīties dažādās izstādēs, demonstrējot produkciju, veidot akcijas, utt.
2. Efektivitātes paaugstinašanai uzņēmums varētu ar saviem piegādātajiem noslēgt izdevīgākus darījumus. Realizēt ekonomiju uz apjoma rēķina.
3. Izstrādāt apmācības kvalifikācijas celšanā.
4. Saglabat kvalitati arī darba procesa laikā.
5. Veikt pētijumus par pircēju vajadzībām.
6. Iegūt pircēju viedokli par kvalitāti un vajadzīgajiem uzlabojumiem.
7. Izveidot klientu sistēmu.
8. Laika gaitā ieviest jauninājumus gan produkcijā, gan apkalpošanā.
9. Trīs gadu gaikā iegādāties jaunas iekārtas.
10. Kad uzņēmums ir ieguvis stabilu tirgus daļu ieviest jaunu cenu politiku.

Secinājumi
1. Liepāja un Liepājas rajona šādas nozares konkurence nav liela.
2. Uzņēmums SIA “Diž-ozols” ir konkurētspējīgs.
3. Uzņēmuma SIA”Diž-ozols” galvenais konkurents ir SIA ”Rūķis LM”.
4. SIA “Rūķis LM” šobrīd pieder lielākā tirgus daļa Liepājas rajona.
5. Uzņēmums SIA”Rūķis LM” nenodarbojas ar produkcijas virzīšanu tirgū.
6. SIA “Diž-ozols” izmanto ielaušanās cenu politiku.
7. SIA “Diž-ozols” pagaidām nespēj saražot produkciju lielos daudzumos.
8. Noteicot cenu, kas ir mazāka par konkurentu cenu ir iespējams paaugstināt konkurētspēju.
9. Kvalitāte ir ļoti būtisks konkurētspējas sastāvdaļa.
10. Ietvju flīzes un sienu apdares elementus Kurzemes reģionā ražo tikai SIA “Diž-ozols”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1319267
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register