Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:703300
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 43 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmolvedība    4
1.1.  Latvijas zīmola veidošana    4
1.2.  Latvijas zīmola saturs    5
1.3.  Rīga – Latvijas tēla sastāvdaļa    6
2.  Populārākie tūrisma objekti, to noteikšanas kritēriji    7
2.1.  Populārākie tūrisma piesaistes objekti Rīgā    7
3.  Tūrisma politikas stratēģija    12
4.  Aptaujas rezultāti    13
5.  Galvenās tūrisma attīstības tendences    18
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    23
  Anotācija    26
  Annotation    27
  Kopsavilkums    28
  Pielikumi    29
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Zīmolvedība ir ļoti nepieciešama valsts tūrisma nozares attīstībai. Lai zinātu kā veidot konkurētspējīgs valsts tēlu, nepieciešams veikt pamatīgu pētniecisko darbību un stratēģijas veidošanu.
2. Nepieciešams popularizēt tīras pilsētas ideju, piemēram, izvietojot krāsainas atkritumu tvertnes organizējot apkārtnes sakopšanu orientētus pasākumus un piesaistot vairāk investīcijas.
3. Apkalpojošo sfērā jāalgo profesionāļus, kuri zina svešvalodas un prot parādīt savu labu attieksmi.
4. Vislabākā reklāma tad, kad tūrists būdams apmierināts ar savu ceļojumu, atgriežas savā valstī un viņš par ceļojumu pastāsta daudziem cilvēkiem, no kuriem nākotnē daļa arī dodas ceļojumā uz šo valsti.
5. Rīgai ir stiprāka vizuālā identitāte starp visām trim Baltijas valstu pilsētām. Rīga ir ļoti interesanta un neatkārtojama pilsēta, jo Rīgā ir daudz apskates objekti, kafejnīcas, bāri, naktsklubi un dažādi kultūras pasākumi. Rīgas pilsēta ir ar ļoti senu vēsturi. Tajā ir daudz tūrisma interešu objekti, tāpēc nav ļoti grūti veidot Rīgas tēlu, bet gan vajadzētu to sakārtot un restaurēt daudzas vērtīgas arhitektūras ēkas, kuras pašlaik ir sliktā stāvoklī un bojā pilsētas tēlu.
6. Veicinot ienākošo un vietējo tūrismu tiek nodrošināta labvēlīga uzņēmējdarbības vide.
7. Pēdējos gados ir strauji audzis to tūristu skaits, kuri informāciju meklē internetā, tāpēc nepieciešams veidot dažādas tūrisma mājas lapas, kas jau tiek darīts.
8. Tūristi par Latviju un Rīga izsakās pozitīvāk nekā vietējie iedzīvotāji. Vietējie iedzīvotāji Rīgu uzskata par parastu Austrumeiropas pilsētu, bet tūristi visbiežāk atzīst, ka Rīga ir diezgan savdabīgs un interesants tūrisma galamērķis, lai gan dažkārt negatīvi izsakās par to, ka Rīgā vēsturiskās ēkas ir diezgan sliktā stāvoklī.
9. Visbiežāk Rīgu un Latviju apmeklē 40 – 50 gadus veci tūristi, bet mazāk apmeklē jaunieši, jo Rīgā un citviet Latvijā ir par maz jauniešu izklaides vietas. To varētu mainīt, ja Rīgā uzbūvētu koncertzāli.
10. Latvijas apmeklējuma novērtējums no 2000. gada līdz 2010. gadam ir ievērojami mainījies. Pakalpojumu kvalitāte ir nedaudz pazeminājusies pasaules ekonomiskās krīzes iespaidā, kā arī preču cenas ir strauji kritušās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register