Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:727580
 
Evaluation:
Published: 12.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Tirgus analīzes un tirdzniecības iespēju teorētiskās nostādnes    8
1.1.  Tirgus izpētes veikšana    8
1.2.  Tirdzniecības veicināšanas iespējas uzņēmējdarbībā    11
1.3.  Cenu veidošanos iespējas tirdzniecībā    16
1.4.  Stratēģijas izstrāde tirdzniecības veicināšanai    18
2.  Latvijas kafijas tirgus analīze    23
2.1.  Vispārējs tirgus apskats    23
2.2.  Kafijas tirdzniecības apjomu dinamika Latvijā    27
2.3.  Kafijas tirdzniecību regulējošie normatīvie akti Latvijas tirgū    31
2.4.  Kafijas izplatīšana Latvijas tirgū    34
2.5.  Mērķa klients un tirdzniecības veicināšana    36
3.  Attīstības iespējas kafijas tirdzniecībai Latvijā    42
3.1.  Klientu vadības stratēģijas noteikšana    42
3.2.  Stratēģijas noteikšana kafijas tirdzniecībai Latvijas tirgū    46
3.3.  Inovāciju iespējas kafijas tirgotājiem Latvijā    48
  Secinājumi    52
  Priekšlikumi    54
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    56
Extract

Secinājumi
Pēc veiktās izpētes un analīzes diplomdarba ietvaros autors izvirza šādus secinājumus:
1. Uzņēmēja galvenā problēma vairs nav jautājumi ko un kā ražot, bet gan kā realizēt saražoto. Turklāt, pieaugot patērētāju izglītotības līmenim, arvien nozīmīgāks kļūst kvalitātes faktors. Tādējādi, pirmkārt kafijai ir jābūt kvalitatīvai, otrkārt tā ir prasmīgi jāizvieto sadales kanālos, pielietojot nepieciešamos mārketinga instrumentus.
2. Kvalitāte kļūst aizvien svarīgāka dimensija diferenciācijā, jo uzņēmumi pieņem vērtības modeli un nodrošina augstāku kvalitāti par zemāku cenu. Pircēji sagaida no produkta augstu atbilstības kvalitāti, kas ir pakāpe, kurai identiskas ir visas pārējās saražotās vienības un kura ir ražota pēc solītajām specifikācijām.
3. Kafijas tirdzniecību iespējams veicināt izmantojot integrēto mārketinga komunikāciju risinājumus: reklāma, pārdošanas veicināšana, pasākumi un pieredze, sabiedriskās attiecības un publicitāte, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, mārketings caur cilvēkiem, kā arī pārdošanas personāls.
4. Kafijas vairumtirdzniecības process ietver septiņus posmus: potenciālo pircēju meklējumi, sagatavošanās darbam ar pircēju, kontaktēšanās, preces piedāvāšana, iebildumu novērtēšana, darījuma noslēgšana un darījuma rezultātu kontrole.
5. Šobrīd internets daļēji atgriež nemainīgo cenu tendenci. Tā ir bruņošanās sacensība starp tirgotāju un klientu tehnoloģijām. Šobrīd pircējs var iegūt tūlītēju cenu salīdzinājumu no tūkstošiem (kafijas) pārdevēju. Klients var salīdzināt vairāk nekā divdesmit produktu cenas vienlaicīgi – uzspiežot uz cenu salīdzinātāja. Tas nozīmē, ka kafijas tirgotājiem ir jāpiedāvā viena no labākajām cenām savā segmentā, lai to pirktu.
6. Latvijas kafijas produktu tirgus varētu raksturot, kā piesātinātu un diferencētu produkcijas tirgu ar samērā plašu patēriņu un diapazonu.
7. Lielie kafijas brendi (Latvijas tirgū) - Tchibo, Paulig, Merrild, Maxvell (P&G) u.c. velta salīdzinoši lielus līdzekļus mārketingam un būtībā strādā ar visai nelielu peļņu uz produkcijas realizācijas vienību.

Priekšlikumi
12. Uzņēmumam ir jākoncentrējas koncentrēsies uz kafijas izgatavošanu uz vietas – vai tas būtu stends uz kādas Rīgas ielas, Degvielas uzpildes stacija, neliela kafejnīca – kur klientam tiek pagatavota konkrētā zīmola kafija.
13. Ņemot vērā, ka lielākā daļa patērētāju kafiju patērē tieši darbavietā, tad kafijas vairumtirgotājiem ir jākoncentrējas uz labāko piedāvājumu sagatavošanu biroju vadītājiem

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register