Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:750863
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Produkta „Medus ar šokolādi” mārketinga vide    4
1.1.  Uzņēmums „Queen B”    4
1.2.  Produkta „Medus ar šokolādi” iekšējā vide    4
1.3.  Produkta „Medus ar šokolādi” ārējā vide    6
1.3.1.  Konkurenti    6
1.3.2.  Piegādātāji    8
1.4.  Produkta „Medus ar šokolādi” pieprasījums    9
1.4.1.  Tirgus segmentēšana    9
1.4.2.  Mērķauditorija    11
1.5.  SVID analīze    12
2.  Produkta „Medus ar šokolādi” mārketinga komunikāciju programma    15
2.1.  Pārdošanas veicināšana    15
2.2.  Mārketinga mikss    16
2.3.  Reklāma    17
3.  Plānotā naudas plūsma    20
  Secinājumi un priekšlikumi    20
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Jauna produkta ieviešana tirgū prasa lielas izmaksas, jo ieviešanas stadijā tiek veiktas dažādas mārketinga komunikāciju aktivitātes.
2. Kaut arī produktam "Medus ar šokolādi" Latvijā ir tikai viens tiešais konkurents, produkts nav pieprasīts tirgū.
3. Konkurentu produkts „Šokolāde medū” nav pieprasīts Latvijas tirgū.
4. Naudas plūsma apstiprina, ka pirmajā gadā uzņēmums negūst nekādu peļņu – izdevumi jauna produkta sekmīgai ieviešanai tirgū ir daudz lielāki par ienākumiem.
5. Labas un efektīvas reklāmas maksā dārgi, ko uzņēmums pirmajā gadā nevar atļauties.
6. Produkta ražošana nenes peļņu. Ja nepalielināsies produkta pieprasījums, uzņēmums var bankrotēt.
7. Lai palielinātu produkta pārdoto apjomu, iespēja izpētīt kaimiņvalstu tirgu un produktu eksportēt. Lai produktu ieviestu ārvalstu tirgū, jāpārdomā mārketinga komunikāciju aktivitātes konkrētam tirgum.
8. Ražot produktu „Medus ar šokolādi” ir nevajadzīgi, jo pēc produkta nav pieprasījums.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register