Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:757700
 
Evaluation:
Published: 09.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  RAKSTUROJUMS    4
1.1.  AS Latvijas Balzams    4
1.2.  Nozares raksturojums    5
1.3.  Klienti    6
1.4.  Konkurenti    7
2.  ĀRĒJĀ VIDE    9
2.1.  PEST analīze    10
2.2.  M. Portera piecu konkurences spēku modelis    12
3.  IEKŠĒJĀ VIDE    20
3.1.  VRIO matrica    20
3.2.  Fišbeina modelis    23
4.  Uzņēmuma konkurētspēja    25
4.1.  GE matrica    25
  SECINĀJUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
Extract

SECINĀJUMI
1. AS Latvijas balzams ir vadošākais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā, ko apliecina Biznesa Gada Pārskats 2017, kur uzņēmums ieņēma pirmo vietu starp 25 labākajiem dzērienu ražotājiem Latvijā, vadoties pēc neto apgrozījuma.
2. Uzņēmuma nozares tiešais konkurents ir SIA Altia, taču netiešais konkurents ar otro lielāko neto apgrozījumu 2017. gadā ir SIA Cido Grupa.
3. Neskatoties uz uzņēmuma attīstību un augšanu, to kā jau jebkuru citu uzņēmumu ietekmē dažādi ārējās vides faktori, kas uzņēmumam var gan izraisīt draudus, gan jaunas iespējas. Pēc Portera 5 spēku konkurences analīzes var secināt, ka uzņēmums lielā mērā ir atkarīgs no piegādātājiem un vislielākais drauds ir piegādātāju spēks. Taču uzņēmumam ir iespējas droši turpināt savu uzņēmējdarbību, jo jaunienācēju un aizstājējpreču draudu iespējas ir ļoti zemas.
4. Katra uzņēmuma darbību un attīstību nosaka dažādi resursi, kas parāda uzņēmuma vērtīgumu, kā arī šo resursu spēju ilgtspējīgi konkurēt ar citiem nozares uzņēmumiem.
5. AS Latvijas Balzams varētu papildināt sortimenta klāstu ar lielāku bezalkoholisko dzērienu piedāvājumu, tādā veidā apmierinot patērētāju vajadzības līdz 18 gadu vecumam un paplašinot savu mērķauditoriju.
6. Viens no uzņēmuma galvenajiem spēkiem ir klients, jo tieši patērētājs ir tas, kurš iegādājas produktu, radot uzņēmumam peļņu. AS Latvijas balzams ir ļoti svarīgi izprast patērētāju vēlmes un vajadzības, tādējādi veidojot pareizu izpratni par uzņēmuma prioritātēm, kas rada konkurētspējīgu uzņēmumu.
7. Veicot Makkinseja GE matricas, analīzi var secināt, ka uzņēmums ieņem stabilu pozīciju nozarē gan pēc nozares pievilcības, gan pēc konkurētspējas analīzes.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register