Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:980743
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzdevums    4
2.  Situācijas analīze    4
2.1.  Tirgus    4
2.2.  Konkurenti    4
2.3.  Klients    5
2.4.  Uzņēmums un piedāvājums    5
3.  Mērķi    6
4.  Tirgus segmentācija    6
5.  Mārketinga stratēģija    6
5.1.  Produktpolitika    6
5.2.  Cenu politika    6
5.3.  Distribūcijas politika    7
5.4.  Komunicēšanās politika- reklāma    7
6.  Secinājumi    7
Extract

Mērķa grupa, kura tiks „apstrādāta” būs cilvēki ar vidējiem un augstiem ieņēmumiem, jo šī grupa vēlas un cenšas lietot ekskluzīvus produktus. Šādā veidā reklāma nostrādās, jo pasniedzot „Tērvetes alus” produkciju, kā ekskluzīvu, patērētāji apmierinās savu vajadzību pēc prestiža, bet uzņēmums gūs peļņu.
Finansējums komunicēšanas politikai tiks iegūts no peļņas, ko sniegs jaunie ali „Varenais” un „Nefiltrētais,” šo peļņu ieguldot komunicēšanas politikā, palielināsim „Tērvetes alus” produkcijas atpazīstamību. Reklāmās izmantosim vizuālos reklāmas līdzekļus, kurus izvietosim uz sabiedriskā transporta Latvijas pilsētās. Šāds reklāmas risinājums ir izdevīgs, jo sabiedriskais transports nav statisks, piemēram, kā reklāmas stendi, bet gan pārvietojas par pilsētu, šādā veidā reklāmu ieraudzīs ļoti liels patērētāju skaits.

6. Secinājumi.
Izmantojot efektīvāk izejvielas, ražojot no šīm izejvielām mazāk kvalitatīvu un lētāku produktu, tiek īstenoti kvantitatīvie mērķi, t.i. palielināts sortiments un iegūta klientu daļa, kas ir tendēta uz šāda tipa produktiem.
Izmantojot distribūcijas politiku, izvietojot „Tērvetes alus” produkciju ledusskapjos, nevis plauktos, tiek īstenoti kvalitatīvie mērķi, t.i. palielināta zīmola vērtība klientu vidū. Tādā veidā tiek vēl veiksmīgāk produkta ekskluzivitāte un radīts efekts, kas palielina klientu uzticību uzņēmumam, tas, ka uzņēmums rūpējas par klientiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register