Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:342725
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Piedāvājot preci jebkurā tirgū- patēriņa, industriālajā vai citā, ražotājam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šī tirgus pircējus pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas, jo pircēji attiecīgi preci izlieto dažādi, bet svarīgākais- to iegādei ir dažāds motivējums. Tāpēc ir pareizāk iedalīt pircējus pēc šiem motīviem un citām pazīmēm, bet pēc tam piedāvāt preci, kas radīta, maksimāli ievērojot šīs pazīmes.
Segmentēšana ir tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketingu. Galvenie segmentēšanas kritēriji ir sekojoši:
ģeogrāfiskie;
demogrāfiskie;
sociāli ekonomiskie;
nacionālie un kultūras;
personiskie;
rīcības.
Šajā darbā, analizējot „Cēsis 800” mārketinga koncepciju, potenciālie klienti tiks segmentēti pēc trim būtiskākajiem faktoriem- ģeogrāfiskiem, sociāli ekonomiskajiem un rīcības faktoriem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register