Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:998395
 
Evaluation:
Published: 03.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA - PREČU MIX JĒDZIENS UN STRATĒĢIJAS    7
2.  PRAKSTISKĀ DAĻA - UZŅĒMUMA “THE COCA-COLA COMPANY” APRAKSTS    11
3.  PRAKTISKĀ DAĻA - UZŅĒMUMA “THE COCA-COLA COMPANY” PIELIETOTĀS PREČU MIX STRATĒĢIJAS    12
  NOBEIGUMS    17
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    18
Extract

NOBEIGUMS
Pēc izvēlētā uzņēmuma “The Coca-Cola Company” analizēšanas, autore secina, ka “The Coca-Cola Company” lielākā daļa pielietoto preču mix stratēģiju strādā un nes pozitīvus ieņēmumus, kā arī turpina paplašināt pašu uzņēmumu izmērā ar zīmola skaitu palielināšanu un atpazīstamībā, ar sadarbošanos ar citiem uzņēmumiem lai izveidotu kombinētu zīmolu un ar pasaules mēroga pasākumu sponsorēšanu.
Pastāvīga preču sortimenta paplašināšana un padziļināšana padarīja “The Coca-Cola Company” par vienu no veiksmīgākajiem un starptautiski ietekmējošākajiem starptautiskajiem uzņēmumiem. Preču variāciju ar samazinātu cukuru daudzumu vai pilnībā to izņemšanu no oriģinālās receptes, aizstājot ar citiem saldinātājiem, rada iespaidu patērētājos, par to, ka dzērieni var būt veselīgi, kas turpmāk mudinās tos iegādāties.
Coca-Cola dzēriena pozicionēšana FIFA Pasaules kausā un apvienošanās ar Panini zīmolu uzlīmju un mobilās aplikācijas izveide pierādīja, ka viens un tas pats galvenais sponsors tik lielā starptautiskā sporta pasākumā nevienam neapnīk un interese vēl joprojām pastāv.
Vienādas reklāmas izveide un virzīšana visā pasaulē panāca to, ka sarkanais Coca-Cola zīmols tagad ir atpazīstams gandrīz visur uz pasaules.
Noslēgumā autore secina, ka analizējot “The Coca-Cola Company” uzņēmuma preču mix stratēģijas, ir skaidri saskatāms cik lielā mērā tās ietekmē visu pasauli un attīsta pašu uzņēmumu labākajā virzienā.
Darbu varētu papildināt, analizējot “The Coca-Cola Company” uzņēmuma peļņu pēc attiecīgo stratēģiju izpildīšanas un salīdzinot visas valstis, kurās šīs stratēģijas tika pielietotas, lai labāk saprastu, kur tās veiksmīgi nostrādāja un kur nenostrādāja, kā arī atrast iespējamos cēloņus šo stratēģiju neveiksmei. Līdzīga tipa un mēroga uzņēmuma, piemēram, “PepsiCo, Inc.” izmantošana salīdzināšanai ar “The Coca-Cola Company” varētu parādīt, cik atšķirīgas ir vienādu preču mix stratēģiju pielietošanas ietekmes uz uzņēmumiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register