Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:467191
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ADMINISTRATĪVO TIESĪBU NORMAS JĒDZIENS    4
2.  ADMINISTRATĪVĀ PARKĀPUMA JEDZIENS    6
2.1.  VAINAS NOZĪME ADMINISTRATĪVĀ PĀRKAPUMA SASTĀVĀ    9
3.  ADMNISTRATĪVĀS ATBILDĪBAS JĒDZIENS    12
3.1.  ATBILDĪBAS INSTITŪTA TIESĪBĀS RAKSTUROJUMS    13
3.2.  ADMINISTRATĪVĀS ATBILDĪBAS JĒDZIENA RAKSTUROJUMS    14
4.  ADMINISTRATĪVĀ SODA FUNKCIJAS UN SODU VEIDI    16
  NOBEIGUMS    19
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Extract

NOBEIGUMS
Katrai personai ir savas intereses, un tā cenšas šīs intereses realizēt un nosargāt no citu personu aizskāruma.
Tā kā gan apzināti, gan neapzināti personu tiesības tiek aizskartas, tad valsts cenšas radīt mehānismu, ar kuru palīdzību varētu maksimāli panākt šo tiesību aizsardzību no nepamatota aizskāruma, kā arī izstrādā un pilnveido metodes un kārtību, kādā veidā aizskāruma rezultātā sagrautais sabiedrisko attiecību līdzsvars tiktu atjaunots. To prasa taisnības princips.
Jebkurām tiesībām nozīme ir tikai tad, ja pastāv iespēja un mehānisms šo tiesību aizsardzībai pret nepamatotu vai nelikumīgu aizskārumu. Visa tiesību sistēma strādā, darbojas tikai tad, ja tā piedāvā un nodrošina kārtību un drošību kā valsts, tā arī indivīda interesēm.
Bez tā, ka valsts mēģina aizsargāt katra subjekta tiesības, arī pašam subjektam, zinot savas tiesības un pienākumus, ir jāseko ne tikai tam, lai citas personas neaizskartu šīs personas tiesības, bet arī pati persona nedrīkst nepamatoti aizskart citu personu tiesības vai arī izmantot savas tiesības pretēji “labai ticībai”.
21.gadsimtā galvenie administratīvo tiesību teorētiķu, tai skaitā Latvijas teorētiķu, uzdevumi ir pētīt, kā panākt stāvokli, lai:
• nodrošinātu tādu publiskās varas resursu sadalīšanu, kas pēc iespējas novērstu atsevišķu varu monopola stāvokli valstī, bet izpildvara optimāli sadarbotos ar likumdošanas varu;
• darbotos pēc iespējas profesionāla un specializēta valsts pārvalde, ieskaitot valsts reģionālās pārvaldes sistēmas izveidošanu;
• valstī darbotos optimāla valsts pārvaldes aktu pieņemšanas tehnoloģija, paredzot kvalitatīvu normatīvo aktu pieņemšanas procedūru un nodrošinot individuālo un normatīvo aktu pieejamību;
• noslēgtos process pašvaldību iekļaušanai publiskās administrācijas sistēmā, kā arī pašvaldībās nodalītu lēmējvaru no izpildvaras.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1309164
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register