Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:695492
 
Evaluation:
Published: 18.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Anotācija krievu valodā    3
  Ievads    4
1.  Bērnu tiesību vēsture    6
2.  Bērnu tiesības    7
3.  ANO Bērnu tiesību konvencija    9
4.  Bērna tiesību aizsardzības mehānismi    11
5.  Bērna pienākumi    12
6.  Bērnu tiesību aizsardzības stāvoklis Latvijā    14
8.  Bērni pārbauda robežas    16
9.  Bērnu uzticības tālrunis    17
10.  Vardarbība pret bērnu un tās veidi    19
1.1.1.1.  Fiziskā vardarbība    19
1.1.1.2.  Emocionālā vardarbība    21
1.1.1.3.  Seksuālā vardarbība    23
11.  Bērnu vardarbības cēloņi    26
  Praktiskā daļa    27
  Secinājumi    36
  Izmantotā literatūra    37
Extract

Ievads

Tēmas „Bērnu tiesības un pienākumi” aktualitāte būs vienmēr un paliks aizvien aktuālāka, jo bija, ir un būs bērni, bet vai viņi pievērš lielu uzmanību savām tiesībām un to vienotību ar saviem pienākumiem? Diez vai ,jo īpaši jaunākie bērni tam pievērš pat mazāku uzmanību nekā lielāka vecuma bērni. Ar šo darbu es mēģināšu risināt to, lai bērni vairāk pievērstu uzmanību savām tiesībām un pienākumiem ,un to ,lai viņi tam pievērstu vairāk uzmanības, jo īpaši mūsdienās ir svarīgi saprast to, kas ir tiesības un pienākumi.
Bērnu tiesību konvencija bērnu definē kā indivīdu, kas vēl nav pieaugušais, tomēr starptautiskajos dokumentos ,kā bērnu tiesību konvencijā, bērnu tiesību deklarācijā un preambulā joprojām trūkst vienotas terminoloģijas. Dokumentos parādās tādi termini kā zīdainis (baby), bērns (infant), pusaudzis (juvenile vai adolescent), jaunietis/te (youth), jauni cilvēki (young persons) un nepilngadīgais (minor). Angļu valodā termins „jauns” (adolescence) attiecas arī uz gados vecākiem bērniem, savukārt termins „jaunais” (yought) tika ieviests 1985. gadā, kuru ANO pasludināja par starptautisko
Hipotēze: Bērni Latvijā izprot savas tiesības un pilda savus pienākumus.
Darba mērķis:
Noskaidrot ,kā bērni izprot savas tiesības un to vienotību ar pienākuma izpildi.
Darba uzdevumi:
1. Literatūras apskats.
2. Noskaidrot kā tiek ievērotas bērna tiesības un pienākumus.
3. Noskaidrot ko bērni zina par savām tiesībām un pienākumiem.
4. Noskaidrot bērnu tiesību vēsturi.
5. Vardarbība pret bērnu.
Darba plāns:
1. Bērnu tiesību aizsardzības dokumenti pasaulē, kā to nodrošina.
2. Bērnu tiesību aizsardzība Latvijā, to īsa analīze, kā to nodrošina.
3. Bērnu tiesību uzskaitījumi un to raksturojums.
4. Bērnu pienākumu uzskaitījumi un to raksturojums.
5. Ko bērni zina par savām tiesībām un pienākumiem?
6. Bērnu vardarbība ģimenē un sabiedrībā.
Zinātniski pētnieciskais darbs tiek veikts jau otro gadu, tāpēc kāds no informācijas avotiem ir pārtraucis savu darbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1136141
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register