Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:165930
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.08.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viesmīlības industrijas raksturojums
Viesmīlības industrija ir daļa no lielās tūrisma nozares.
Tūrisma nozare sastāv no 5 lielām daļām.
Viesmīlības nozari veido – izmitināšanas un ēdināšana pakalpojumi.
Latvijas naktsmītņu tendences
straujas augšanas stadijā;
optimālais gultu skaits vienā uzņēmumā pēc Rietumu standartiem jābūt vismaz 75;
viesnīcas sistēmas sadrumstalotība – sarežģīta pārdošana (30% viesnīcu Eiropā ir neatkarīgas), konkurence to rosinās arī Latvijā;
Baltijas tirgus vēl vismaz 2-3 gadus būs jaunatklājums tūristiem;

Latvijas naktsmītņu tendences
darbaspēka problēma (ievest?);
no Latvijas aptaujātajiem viesnīcu vadītājiem 57% atbild personāla trūkums (ja D valstīs vairums darbinieku vīrieši, tad Latvijā 77,3% sievietes, Turcijā sievietēm darbs viesnīcā skaitās piedauzīgs)
Latvijā maz nodarbina jauniešus 2,2% (48,6% jauniešu nodarbinātība)
vairumam Latvijas viesnīcu nav atmiņā paliekošu detaļu, kas tieši to raksturotu (“zilu aci istabiņai”);
tūrisma aģentūru pozīciju vājināšanās starpniecībā;
korporatīvo darījumu pieaugums;
kluba tipa viesnīcu izveide, kas patstāvīgajiem klientiem ir ar zināmu atlaidi.
Latvijas viesnīcu problēmas
Viesnīcas pakalpojumu uzlabošanas, jo daudzos Latvijas rajonos ir tikai 1-2* viesnīcas, kas izvietotas Latvijas teritorijā ļoti nevienmērīgi, kā arī noslogojuma izteiktā sezonalitāte.
Sarežģītās tūrisma formalitātes ar Krieviju, kā dēļ Latvija zaudēja lielu daļu no viesiem. Piem., Igaunijā 10X lielāks krievu tūristu skaits nekā Latvijā.
Augstais PVN , kas radīja cenu atšķirības salīdzinot Latvijas viesnīcu pakalpojumus ar Lietuvas ( 20% lētāk). Tādēļ Latviju tūristi šķērsoja kā tranzītvalsti, izvēloties nakšņošanu Lietuvā.
Slikti attīstītais mārketings Latvijas viesnīcās.
Mārketingā cīnāmies par cilvēka vietu apziņā !
Augstākā līmeņa kadru trūkums – viesnīcas cenšas pārmānīt citu viesnīcu vadītājus uz savu, piesolot lielāku algu + bonusus.
Neprasme sevi prezentēt dažādos tūrisma pasākumos.
Latvijas viesnīcas nevar lepoties, ka to piedāvātais servisa līmenis atbilstu noteiktā cenām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register