Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:882873
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vispārējais viesnīcas apraksts    3
  Pamatparametri    5
  Mērķtirgus    7
  Konkurenti    8
  Viesnīcas produkts    12
  Viesnīcas telpiskā uzbūve    15
  Viesnīcas personāls    18
  Viesnīcas cenu struktūra    20
  Mārketinga komunikācijas    21
  Izmantotais stils, krāsas, materiāli    23
Extract

Vispārējais viesnīcas apraksts

Uzņēmuma dibināšanas sākumā viens no pirmajiem uzdevumiem ir piemērota nosaukuma izvēle. Tas ir svarīgs solis, jo veiksmīgs nosaukums uzņēmumam daudz var palīdzēt, bet nepiemērots nosaukums var radīt nevajadzīgas problēmas, un vēlāk to ir sarežģīti mainīt.
Labs nosaukums:
• atspoguļo uzņēmuma raksturu,
• atšķirīgs no līdzīgu uzņēmumu nosaukumiem,
• ir viegli iegaumējams,
• nav pārāk garš,
• ir saprotams arī svešvalodās,
• veicina pakalpojuma reklamēšanu.
Ņemot to visu vērā, jaunās trīs zvaigžņu viesnīcas nosaukums ir „Promise”, kas, tulkojot no angļu valodas, nozīmē „solījums”, ar domu, ka viesnīca sola klientiem patīkamu un ērtu atpūtu un uzturēšanos tajā. Tomēr nosaukums arī tāpat ir skanīgs un piesaistošs.
Viesnīcas logo (sk.att) ir attēlotas vairākas ēkas, kas simbolizē naktsmītnes, kā arī viesnīcas nosaukums un kategorija. Uzskatām, ka ar šo informāciju pietiek, lai klienti, tai skaitā ārzemju tūristi, saprastu, ka tā ir viesnīca, jo vārds Hotel ir angļu valodā. Arī krāsa, kādā veidots logo ir izvēlēta melna tādēļ, ka viesnīca ir vieta, kur patīkami un ērti pārnakšņot. Tātad melnā krāsa- tā ir nakts!
Svarīgi, lai katram uzņēmumam būtu sava misija, mērķis un stratēģija. Ja tiek formulēta misija, viesnīca var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Visi pārējie mērķi veidojas, lai realizētu šo misiju. Misija dod uzņēmuma stratēģisko virzību, tā nosaka darbības jomu un vērtības; misijas formulējumam jārada priekšstats, ka uzņēmumam ir noteikta, sabiedrībā pieņemama loma, darbības virziens, tas ir finansiāli stabils un drošs, ka ir vērts to atbalstīt un tam uzticēties. Labi formulēta misija uztur entuziasmu darbinieku vidū un veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Mūsu gadījumā, viesnīcas ’’Promise” misija ir: izveidot viesnīcu, kurā sagatavotu augstas kvalitātes telpas, restorānu, semināru zāli, kurā viesi varētu pilnvērtīgi atpūsties, kārtot biznesa lietas.
Tātad, lai sasniegtu savu misiju, ir nepieciešams izstrādāt mērķus. Tiem jābūt reāliem, konkrētiem un precīziem, tādejādi viņi var arī kalpot par efektīvu motivēšanas faktoru. Viesnīcas „Promise” mērķi, kā jau lielākai daļai organizāciju, ir palielināt savu peļņu. Vēl „Promise” plāno ar laiku palielināt viesnīcas numuriņu skaitu, ” reklamēt savu viesnīcu, izveidot mājas lapu, lai piesaistu ar vien vairāk klientu.
Mērķis parāda, ko organizācija vēlas sasniegt, bet stratēģija kalpo par līdzekli, lai izvirzīto mērķi sasniegtu. Ņemot vērā, ka viesnīca ir jauna organizācija, tiek izvēlēts intensīva (attīstības) stratēģija. „Promise’’ ir svarīgi piesaistīt arvien jaunus un jaunus klientus, kurus apmierinātu viesnīcas piedāvātie pakalpojumi un viesi vēlētos atgriezties vēl un vēl. Viesnīca rūpējas, lai apkalpošanas līmenis būtu augsts un tā spētu klientiem piedāvāt visu nepieciešamo, lai jauki pavadītu laiku viesnīcā.
Viesnīcas „Promise” devīze ir „Ērtības, kvalitāte un cena!” Kas attēlo to, ka viesnīca dod iespēju ērti atpūsties, izbaudīt kvalitatīvu servisu un apkalpošanu, piedāvātos pakalpojumus par pieņemamu, pat zemu cenu.
Viesnīcas „Promise” vīzija ir būt uzticamai, ar labām apkalpošanas, profesionalitātes spējām, etalons klientiem un sadarbības partneriem, kā arī atbildīgam un drošam darba devējam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register