Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185065
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Izcilas uzņēmējdarbības modelis (TQM) tiek uzskatīts par augstāko uzņēmējdarbības izcilības modeli organizācijas vadībai. Visaptverošā kvalitātes pārvaldība ietver uzņēmuma vadību, politiku un stratēģiju, personāla vadību, resursus, procesus, klientu apmierinātību, darbinieku apmierinātību un ietekmi uz sabiedrību. Vairāki visaptverošās kvalitātes vadības principi ir ietverti standartā ISO 9001:2000, tomēr TQM daudz plašāk apskata ilgtermiņa uzņēmuma darbības analīzi, uzlabošanās iespējas, ietekmi uz sabiedrību. Šis modelis ir pamatā Eiropas un Latvijas kvalitātes balvām, novērtējot uzņēmumu sniegumu pēc noteiktu punktu skalas, saskaņā ar Eiropas kvalitātes nodrošināšanas fonda EFQM kritērijiem.
Visaptveroša kvalitātes pārvaldība ir pieeja, kā pārvaldīt organizāciju (pieeja organizācijas vadīšanā), kas vērsta uz kvalitāti, balstīta uz visu tās darbinieku līdzdalību un orientēta uz ilgstošiem panākumiem, ko panāk, apmierinot klientus un sniedzot labumus (nodrošinot labklājību) organizācijas darbiniekiem un visai sabiedrībai.
Apziņa par kvalitatīvi veiktu darbu ir priekšnoteikums organizācijas panākumiem. Tā darbiniekiem sniedz apmierinātību ar darbu un tādējādi nodrošina zemu darbinieku mainību. Tādēļ KV sistēmā jāintegrē darbinieku izglītošana un kvalifikācijas celšana.
Funkcionējošai kvalitātes pārvaldības sistēmai svarīga ir informācijas plūsma starp atsevišķām organizācijas nodaļām, kuru kvalitāte un informācija ir nedalāmi saistīti. Nepieciešama produktīva, efektīvi funkcionējoša informācijas sistēma.
Visaptveroša kvalitātes vadība ir tāda uzņēmuma iekšējā kultūra, kurš ir apņēmies, nepārtraukti pilnveidojoties, sasniegt klientu apmierinātību. Šī kultūra atšķiras dažādās ražošanas vai pakalpojumu sniegšanas nozarēs, kā arī dažādās valstīs, bet tai ir vienoti būtiskie principi, kas tiek ieviesti, lai nodrošinātu uzņēmumam lielāku tirgus daļu, palielinātu ienākumus un samazinātu izmaksas.
ISO 8402:1994 definē Visaptverošu kvalitātes vadību (Total Quality Management (TQM)) kā vadības pieeju uz kvalitāti centrētā uzņēmumā, pamatojoties uz visu darbinieku līdzdalību un ilglaicīgu mērķu nospraušanu. To var sasniegt ar klientu apmierinātību un ieguvumiem visiem darbiniekiem un sabiedrībai. Citiem vārdiem, Visaptveroša kvalitātes vadības filozofija uzņēmumam ir veids, kā tam izpildīt visu ieinteresēto pušu vēlmes un gaidas efektīvi un produktīvi, nepārkāpjot ētiskās vērtības. Visaptveroša kvalitātes vadība ir domāšanas veids par uzņēmuma mērķiem, organizēšanu, procesiem un cilvēkiem, lai nodrošinātu to, ka visi procesi tiek veikti pareizi ar pirmo reizi. Šis domāšanas process var mainīt visa uzņēmuma, kā arī strādājošo attieksmes, uzvedību un palielināt pozitīvus rezultātus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1174159
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register