Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,76 (19%)
Discounted price*:
3,23
Purchase
Add to Wish List
ID number:702570
Evaluation:
Published: 05.06.2001.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Kā jau visiem ir labi zināms, uzņēmums nedarbojas tikai tādēļ, lai nodarbinātu cilvēkus, bet lai, paralēli tam, gūtu arī peļņu, realizējot produkciju. Bet kā likums ir tas, ka savu produkciju varēsi pārdot tikai tad, ja kāds to arī vēlēsies pirkt un tieši tādēļ liela daļa uzņēmumu kā vienu no pamatmērķiem ir izvirzījuši mērķi apmierināt patērētāju vēlmes. Lai uzņemums varētu apmierināt pircēju vēlmes, tam vispirms jānoskaidro, kas pircējam ir svarīgs un šeit vienmēr nākas saskarties ar lielu pretrunu, jo cilvēki vēlas iegādāties preces ar maksimāli augstu kvalitāti par maksimāli zemu cenu (protams, ja neņemam vērā luksus preces, kuras ir īstas Gifina preces, proti, preces, kuras iegādājas imidža celšanai, jo šādos gadījumos kvalitāte bieži nav tik svarīga kā tieši cena, lai parādītu, ka var atļauties šo preci iegādāties). …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalitātes nozīme uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/702570

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register