Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,30 (15%)
Discounted price*:
1,69
Purchase
Add to Wish List
ID number:403663
Evaluation:
Published: 12.10.2000.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma komerciālā nodaļa    1
2.  Uzņēmuma finansu nodaļa    4
3.  Uzņēmuma pārvaldes aparāts    5
4.  Komunikācijas uzņēmumā    6
5.  Uzņēmuma ģenerāldirektora vadības stils un autoritāte    7
6.  Secinājumi    8
7.  Izmantotā literatūra    8
Extract

Uzņēmuma pamatdarbība ir ražošana – mūzikas ierakstu izdošana, dažādu preču vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Uzņēmums tirgo foto preces, sniedz foto pakalpojumus, tirgo audio, video un sadzīves tehniku, mobilos telefonus, un to aksesuārus. Tirgo audio un video ierakstus. Veic telefonu pieslēgšanu.
Uzņēmuma komercdirektors veic taktiskā plāna izpildi, pilda plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas. Viņš ir atbildīgs par ražošanas, tirdzniecības, marketinga, personāla, sagādes, tehniskajām un saimnieciskajām lietām, ko veic viņa pakļautībā strādājošie menedžeri. Komercdirektora pakļautībā ir marketinga daļa, personāla daļa, sagādes daļa, tehniskā daļa, tirdzniecības nodaļa un ražošanas nodaļa.
Tirdzniecības nodaļa sastāv no diviem sektoriem: vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības sektoriem. Vairumtirdzniecības sektorā strādā 5 tirdzniecības menedžeri. Katrai preču grupai ir 1 tirdzniecības menedžeris. Visas preces, ko tirgo uzņēmums ir sadalītas 3 preču grupās, kas savukārt ir sadalītas apakšgrupās. Viena preču grupa ir foto preces un foto pakalpojumi, otra – audio, video un sadzīves tehnika, trešā – mobilie telefoni to aksesuāri un pieslēgumi, ceturtā – audio un video ieraksti.
4 menedžeri ir atbildīgi katrs par savām preču grupām. Viņu galvenais uzdevums ir preču pirkšana un pārdošana vairumā, uzņēmuma veikalu apgāde ar precēm. Menedžeri galvenokārt strādā ārpus uzņēmuma. Viens tirdzniecības menedžeris strādā uzņēmuma vairumtirdzniecības sektorā. Viņš tieši apkalpo potenciālos uzņēmuma dīlerus un vairumtirgotājus, kā arī koordinē šo 4 menedžeru un veikalu vadītāju darbu birojā. Viņš ir vecākais tirdzniecības menedžeris. Uzņēmuma pārziņā ir 7 veikali. Mazumtirdzniecības sektorā strādā jau minētie 7 veikalu vadītāji, kas plāno un organizē, kā arī motivē koordinē un kontrolē katrs savā pakļautībā esošā veikala darbību un tajā strādājošo personālu. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma menedžments”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/403663

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register