Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:296340
 
Evaluation:
Published: 01.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Annotation    5
  Aнотация    7
  Ievads    9
1.  Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums    11
2.  SIA “VITANET” raksturojums    21
3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas process SIA “VITANET”    23
3.1.  VITANET kvalitātes vadības sistēmas koncepcija    23
3.2.  VITANET kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas plāns    24
3.3.  VITANET dokumentu vadības sistēma    25
3.4.  Personāla vadība un informācijas aprite    26
3.5.  SIA “VITANET” Kvalitātes vadības sistēmas modelis    27
3.6.  Vadības pārskats    29
4.  SIA “VITANET” kvalitātes vadības sistēmas novērtēšana    31
4.1.  Iekšējais kvalitātes audits    31
4.2.  Kvalitātes mērķi un procesu raksturotāji    32
4.3.  Kvalitātes pieraksti    50
4.4.  Korektīvās un preventīvās darbības    55
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras saraksts    76
  PIELIKUMI    78
Extract

1. Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums
Kvalitāte ir produkta, sistēmas vai procesa īpašību kopuma spēja apmierināt un pārspēt klienta un citu ieinteresēto pušu prasības.
Kvalitāte ir izmērāma, jo kvalitāti raksturojošās īpašības (kritēriji) jau iepriekš tiek noteiktas.
Kvalitātes vadības sistēma (turpmāk tekstā – KVS) ir uzņēmuma vadības sistēma, kas dod iespēju plānot, vadīt un kontrolēt uzņēmumā veiktās darbības. Tā tiek ieviesta, pārskatīta un uzlabota, lai pēc iespējas veiksmīgāk un kvalitatīvāk apmierinātu klientu vēlmes un vajadzības.
ISO kvalitātes vadības sistēmas standarti šobrīd ir apkopoti šādos saskaņotos standartos:
LVS EN ISO 9000:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Pamatprincipi un vārdnīca - apraksta KVS pamatprincipus un ietver lietoto terminu skaidrojumu;
LVS EN ISO 9001:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Prasības - nosaka prasības KVS, jo organizācijai nepieciešams demonstrēt savu spēju nodrošināt produktus, kuri atbilst klientu un piemērojamām regulējošām prasībām un mērķēti uz klientu apmierinātības sasniegšanu;
LVS EN ISO 9004:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Ieteikumi darbības pilnveidošanai - norāda vadlīnijas KVS efektivitātes palielināšanai un tā mērķis ir panākt organizācijas darbības uzlabošanu un klientu un citu ieinteresēto pušu apmierinātību;
LVS EN ISO 10011-1:1990, 10011-2:1991, 10011-3:1991 – Kvalitātes sistēmu auditēšanas norādījumi, kurus drīzumā aizstās ISO 19011, kas norāda vadlīnijas kvalitātes un vides vadības sistēmu auditēšanai (šobrīd vēl atrodas izstrādes un saskaņošanas procesā).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1316591
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register