Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Uzņēmuma SIA "PlazaSun" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana

     

    Research Papers22 Business

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:451642
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma SIA „SVD” analīze    6
1.1.  Mikro un makro vides analīze    6
1.1.1.  Mikrovides analīze    6
1.1.2.  Makrovides analīze    9
1.3.  Nozares analīze    15
1.3.1.  Portera piecu spēku modelis    15
1.3.2.  Konkurences analīze    17
1.3.3.  Analīze pēc Bostonas konsultantu grupas matricas    18
1.3.4.  Analīze pēc General Electric (McKinsey) modeļa    18
1.4.  Tirgus ietilpība    20
1.5.  SVID (SWOT) analīze    21
2.  SIA „PlazaSun” rīcības plāni un stratēģijas    26
2.1.  Segmentēšana    26
2.2.  SIA „PlazaSun” Mērķtirgus noteikšana    26
2.3.  Pozicionēšana    27
2.4.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    29
2.5.  Pircēju rīcības modelis    30
2.6.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    31
2.7.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    32
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    34
  Bibliogrāfiskais saraksts    36
Extract

Latvijā gada laikā ir aptuveni 185 saulainas dienas. Tieši gada drūmākajos mēnešos, kad dienas garums ir ne ilgāks par 7 stundām un ir lielāks apmākušos dienu skaits, katrs astoņpadsmitais pieaugušais (no kuriem vidēji 80 % ir sievietes) ir pakļauts tā saucamajai „sezonālajai” jeb „ziemas” depresijai. Iepriekš minēto depresiju izraisa saules trūkums un tas ir tiešais cēlonis iedzimto bioloģisko ritmu realizācijā. Sezonālā depresija sāk izpausties oktobra beigās un turpinās līdz pat aprīļa vidum. Šajā periodā ir novērojams paaugstināts depresīvs noskaņojums, miegainums, koncentrēšanās trūkums, tiek izstrādāts mazāks seratonīna (laimes hormona) daudzums, slikts garastāvoklis, nervozitāte un kāre pēc saldumiem.[3]
UVB staru ietekmē, cilvēka ādā izstrādājas D vitamīns, kas ir nepieciešams daudzām šūnu funkcijām, piemēram, kalcija uzsūkšanai.
Mūsu biznesa mārketinga plānam atbilst „Frizieru un skaistumkopšanas pakalpojumu” nozarei, bet, tā kā šī nozare ir ļoti plaša mēs izvēlējām tēmu tieši solāriju studijas, tad šajā darbā tika veikta tikai solāriju studiju darbības analīze, kas ir uzskatāmi par mūsu tiešajiem konkurentiem.
Ideja, veidot solāriju studiju, radās apmeklējot vairākas Rīgas solāriju studijas un vietas, kur šos pakalpojumus piedāvā. Nākas secināt, ka Rīgā ir ļoti maz šo pakalpojumu sniedzēju, kas ir specializējušies tieši šajā jomā, visvairāk ir dažādu skaistumkopšanas salonu un frizētavu, kuri kā vienu no pakalpojumiem piedāvā arī solāriju pakalpojumus, bet bieži vien šie pakalpojumi nav kvalitatīvi, personāls nespēj sniegt vajadzīgo informāciju, nav liela sauļošanās kosmētikas piedāvājuma klāsta.
Vārds ‘solārijs’ ir radies no latīņu vārda solarium (sol – saule). Solārijs ir ierīce, kas, imitējot ultravioleto starojumu (parasti 95 % UVA un 5 % UVB), rada mākslīgo iedegumu[4].
Viens no populārākajiem solāriju iekārtu izplatītājiem Eiropā ir vācu firma „Ergoline”. Šī kompānija ir viena no lielākajām iekārtu izplatītājām arī Latvijas teritorijā.
Cenas tiek noteiktas pēc laika likmes – attiecīgā naudas vienība minūtē. Cenas atšķiras ne tikai, pēc solārijā pavadītā laika posma, bet arī pēc solārija iekārtas veida – jo labāks un intensīvāks solārijs, jo augstāka ir naudas likme.
Klienti tiek piesaistīti ar dažādām akcijām un īpašajiem piedāvājumiem – atlaides, bezmaksas apmeklējums, dažādi piedāvājumi.
Lielākā daļa ķēžu solāriju studijas tiek veidotas pēc franšīzes principa. Pašlaik līdz 5 % no solāriju tirgus daļas pieder tieši tīkla solārijiem.
Pēdējo 4, 5 gadu laikā Latvijā sāk veidoties solāriju saloni/studijas, kā šīs tendences veicinātājs ir augošā klientu prasība pēc kvalitatīvas apkalpošanas un profesionālisma.
Kā galveno papildproduktu, solāriju studijas/saloni piedāvā iegādāties populārāko firmu sauļošanās kosmētiku „Australian gold”, „Swedish Beauty” , „Carribbean Gold”,”Art of Sun”,”Sun Action” , „Sun Cos” un „Onyx”. Šīs firmas ir profesionālās sauļošanās kosmētikas ražotāji, kas paredzētas solārijiem vai pludmalei. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1141483
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register