Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:714487
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Stratēģiskā menedžmenta esamība uzņēmumā    5
3.  Organizatoriskās struktūras novērtējums    6
4.  Personāla vadība uzņēmumā    7
5.  Komunikācijas process un lēmumu pieņemšana uzņēmumā    8
6.  Kvalitātes vadības process    9
7.  Uzņēmuma SVID analīze    10
  Priekšlikumi un secinājumi    13
Extract

Priekšlikumi un secinājumi.
1.A/S SEB Unibankas Preiļu filiāle ir vadošā banka Preiļos starp visām banku pakalpojumu sniedzējām gan klientu skaita ziņā, gan piedāvāto pakalpojumu skaita ziņā.
2.Iespējams, ka filiālei vajadzīgs lielāks darbinieku skaits, jo klientu skaits ir diezgan liels un dažkārt liekas, ka klientu apkalpošanas speciālisti un pārējie darbinieki ir pārāk noslogoti.
3.Lai Unibankas Preiļu filiāle turpinātu sekmīgi darboties un attīstīties, tai vajadzētu pieturēties pie pašreizējās misijas un turpināt sniegt kvalitatīvus pakalpojumus klientiem, darboties efektīvi.
4.Pēc izveidotās SVID analīzes un SVID matricas var secināt, ka Preiļu filiālei ir pietiekoši daudz stipro pušu, lai turpinātu dominēt vietējā tirgū un nepieļautu konkurentu pastiprināšanos, tirgus daļas zaudēšanu vai klientu pāriešanu pie konkurentiem.
5. Vajadzētu vairāk motivēt darbiniekus, lai darba izpilde būtu produktīvāka un sasniegti labāki rezultāti plāna izpildē.
6.Tiek veikti darbinieku kvalifikācijas celšanas pasākumi, rīkotas apmācības, bet, lai darbinieki orientētos jaunākajos piedāvājumos, izmaiņās, tad tos var rīkot vairāk.
7.Lai noturētu esošos klientus, esošo tirgus daļu, tad regulāri jāpēta klientu vajadzības, pieprasījuma izmaiņas, tirgus pievilcība.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register