Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:745791
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Galvenos mērķus izvēlas, pamatojoties uz organizācijas būtību, līdz ar to mērķiem nevar būt gadījuma raksturs vai tikai teorētisks pamatojums. Mērķi tiek noteikti analīzes un sintēzes procesā. Atsevišķām struktūrām, arī darbiniekiem, var pastāvēt savi mērķi, kuri, lai organizācija sekmīgi funkcionētu un attīstos, jācenšas saskaņot ar kopīgo mērķi.1
Katrai organizācijai ir specifiski mērķi un uzdevumi, bet visas ir salīdzināmas pēc viena kritērija – tirgus vērtības. Savukārt tirgus vērtība ir atkarīga no organizācijas spējām apmierināt patērētāju vajadzības pēc preču un pakalpojumu kvantitātes un kvalitātes.
Lai īstenotu izvirzītos mērķus, jebkurai organizācijai ir jāpārveido resursi. Organizācijas izmanto šādus resursus:
cilvēku resursi (strādnieki);
finanšu resursi (īstermiņa un ilgtermiņa kapitāls);
materiālu resursi (pamatlīdzekļi, izejvielas, gatavā produkcija);
informācijas resursi (lēmuma pieņemšanai nepieciešamie dati).
Protams, resursu pārveidošanas procesu visvienkāršāk saskatīt ražošanas uzņēmumos, taču arī nekomerciālās organizācijas izmanto visu veidu resursus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1232624
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register