Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:750604
 
Evaluation:
Published: 26.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Organizācijas stratēģiskā būtība    5
1.1.  Organizācijas vide    5
1.2.  Organizācijas mērķi un to plānošana    6
2.  Misijas analīze    9
2.1.  Misijas būtība organizācijā    9
2.2.  Misijas formulējums    10
3.  Vīzijas analīze    12
3.1.  Vīzijas nozīme organizācijā    12
3.2.  Vīzijas formulēšana    13
3.3.  Vīzijas nodošana patērētajiem    14
4.  Pētījuma apraksts    17
4.1.  Pētījumā iesaistītās organizācijas    17
4.1.1.  Krīzes grūtniecības centrs    17
4.1.2.  SIA „X”    18
4.2.  Intervijas rezultātu analīze    19
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
  Galvojums    30
Extract

Misija un vīzija darbojas organizācijas ietvaros. Lai izpratu misijas un vīzijas nozīmīgumu organizācijas funkcionēšanā un attīstībā ir jādefinē, kas ir organizācija un tās iekšējā, arējā vide un kā tā darbojas.
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa (mērķu) sasniegšanai. Taču jebkuru cilvēku kopu nevar uzskatīt par organizāciju. Lai cilvēku grupu uzskatītu par organizāciju, tai jāatbilst šādiem kritērijiem: cilvēku grupas esamība, kuras dalībnieki strādā kopā ar nodomu sasniegt kopēju mērķi; visiem ir viens mērķis(citiem vārdiem-vēlamais galīgais rezultāts), kuru visi grupas dalībnieki pieņem par kopēju. [6:83 ], no šī izriet, ka teorētiski, katram darbiniekam organizācijā ir jāpārzina mērķis, misija un vīzija un ne tikai jāpārzina, bet jāpiekrīt tiem, jādara viss, lai uz tiem ietu.
Tomēr, pastāv divu veidu organizācijas - formālās un neformālās- neformālās organizācijas ir spontāni izveidotas cilvēku grupas, kas regulāri sadarbojas. Šādas organizācijas praktiski pastāv jebkurā formālā organizācijā, varbūt, izņemot ļoti mazā.
Formālās organizācijas ir pēc organizācijas īpašnieka vai vadītāja gribas izveidotas grupas, kuru uzdevums ir organizēt darbību.
Neformālās grupas var izveidoties stihiski bez lēmuma organizācijas ietvaros. Gadās, ka neformālajām organizācijām ir ļoti liela ietekme, ar ko jārēķinās. Organizācijām ir dažādi mērķi. Biznesa organizāciju mērķis ir peļņa un ar to saistītie rādītāji: rentabilitāte, darba ražīgums u.c. Valsts institūcijas, mācību iestādes, slimnīcas un tamlīdzīgas nekomerciālas organizācijas, nesatrauc peļņas iegūšana, tām pamatā jādomā par izdevumu samazināšanu. Šīs organizācijas sniedz konkrētus pakalpojumus ierobežotu budžeta līdzekļu ietvaros. Jo sarežģītāka ir organizācija, jo vairāk tai ir savstarpēji saistītu mērķu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1250393
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register