Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:841939
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Personāla loma kvalitātes nodrošināšanā    5
1.1.  Uz darbiniekiem vērsta kvalitātes nodrošināšana    5
1.2.  Personāla vadība kā līdzeklis darba kvalitātes nodrošināšanai    12
1.2.1.  Darba analīze    13
1.2.2.  Darbinieku atlase    18
1.2.3.  Jauno darbinieku adaptācija    23
1.2.4.  Darbinieku novērtēšana no ISO 9001:2000 viedokļa    25
1.2.5.  Darbinieku motivācija    29
2.  Darbinieku apmierinātības pētījums    35
2.1.  Aptaujas anketa    35
2.2.  Aptaujas rezultātu apkopojums un komentāri    38
  Secinājumi un priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
Extract

Produkta vai pakalpojuma kvalitāte ir svarīgs priekšnoteikums uzņēmuma biznesa ilgtermiņa attīstībai. Sertifikācija saskaņā ar starptautiski atzītu kvalitātes vadības sistēmas standartu ir skaidrs pierādījums uzņēmuma nopietnai attieksmei pret kvalitāti. Kvalitātes pārvaldības sistēmu ieviešana, kā arī tās uzturēšana un pilnveidošana uzņēmumos vēl ilgi būs aktuāls jautājums Latvijā. Uzņēmumam ar ieviestu kvalitātes pārvaldības sistēmu ir daudz vairāk priekšrocības un jauniegūtu labumu.
Personāla vadība ir viens no kvalitātes vadības elementiem, ja kvalitātes vadību skatās tās plašākajā nozīmē. Uzņēmuma sekmīgu darbību bez darbinieku resursiem nav iespējams nodrošināt un tam, cik efektīvi, pārdomāti un mērķtiecīgi tiek plānoti ar personāla vadīšanu saistītie jautājumi, vistiešākajā veidā atspoguļojas kvalitātes nodrošināšanā.
Darba mērķis ir noskaidrot teorētiski un praktiski personāla lomu kvalitātes nodrošināšanā un izstrādāt priekšlikumus darbinieku apmierinātības uzlabošanai, ņemot par pamatu Latvijā darbojušos uzņēmumu.
Lai sasniegtu darba mērķi, ir jārisina šādi uzdevumi:
1.Jāizpēta kvalitātes vadības sistēmas teorētiskie aspekti.
2.Pamatojoties uz pieejamiem literatūras avotiem, jāizpēta personāla vadības elementi.
3.Jāveic uzņēmuma personāla vadības procesu analīze.
4.Jāizdara secinājumi un priekšlikumi par uzņēmuma personāla vadīšanu, ņemot vērā darbinieku apmierinātības aptaujas rezultātus.
Produkta vai pakalpojuma kvalitāte ir svarīgs priekšnoteikums biznesa ilgtermiņa attīstībai. Sertifikācija saskaņā ar starptautiski atzītu kvalitātes vadības sistēmas standartu ir skaidrs pierādījums uzņēmuma nopietnai attieksmei pret kvalitāti. Kvalitātes pārvaldības sistēmu ieviešana, kā arī tās uzturēšana un pilnveidošana uzņēmumos vēl ilgi būs aktuāls jautājums Latvijā. Uzņēmumam ar ieviestu kvalitātes pārvaldības sistēmu ir daudz vairāk priekšrocību un jauniegūto labumu: sakārtota organizācijas iekšējā vide, papildus mārketinga instruments, uzlabota produktu, procesu un pakalpojumu kvalitāte, identificētas organizācijas vājās un stiprās vietas, iespēja paplašināt tirgus daļu, lielākas iespējas iegūt partnerus ārpus Latvijas, atviegloti noteikumi konkursos, banku kredītu saņemšanā un daudzi citi ieguvumi. Ikvienam uzņēmuma ir savs pamatojums, lai lemtu par labu kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanai. Kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādāšana un īstenošana ir vienots vairāku pasākumu kopums, kur nenoliedzami būtiska loma ir personāla vadībai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1163041
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register