Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905839
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Organizācijas vispārējs apraksts   
  Organizācijas misija, mērķi un stratēģijas   
  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze   
  Organizācijas darbības plānu sistēma   
  Organizatoriskā struktūra   
  Darbinieku motivēšanas organizācijā   
  Organizācijas darbību kontrole   
  Vadīšanas stils   
  Neformālās grupas organizācijā   
  Organizācijas kultūra   
  Korporatīvās kultūras vērtības   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Organizācijas vispārējs apraksts
Uzņēmums „Cukuriņš” vēsture sākās 2001. gadā, kad tika uzsākta jauna šokolādes ražošana. Uzņēmuma juridiskā forma ir akciju sabiedrība. 2001. gadā, tika atvērts mazs saldumu veikals Vecrīgā, kas iekaroja klientu sirdis ar savu gardo šokolādi. Pamazām attīstoties 2003. gadā veikals paplašinājās, pieaugot preču izvēlei un pircēju skaitam. Vēlāk, 2005. gadā, tika atvērts “Cukuriņš” kafejnīca, kurā klienti varēja nobaudīt svaigi pagatavotās tortes, kā arī šokolādes izstrādājumus. 2007. gadā paplašinājās ražošana un sāka pārdodot produkciju ne tikai Latvijā, bet arī Itālijā, Anglijā un citās Eiropas valstīs. Uzņēmums turpina strādāt pie eksporta apjomu palielināšanas jau esošajos eksporta tirgos – Igaunijā, Lietuvā, Vācijā. Pašlaik uzņēmumā strādā apmēram 650 darbinieku. „Cukuriņš” darbība ietver šokolādes un cukura konditorejas izstrādājumu ražošanu un vairumtirdzniecību.
AS „Cukuriņš” patlaban piedāvā plašu produkcijas sortimentu. Tirdzniecības marku „Cukuriņš” pārstāv apmēram 240 produktu nosaukumi - šokolādes tāfelītes, konfektes ar dažādiem pildījumiem, šokolādes konfekšu izlases, zefīri, piena konfektes, karameles ar dažādiem pildījumiem, mīkstās karameles, dražejas, tortes.
2008. gadā uzņēmums galvenokārt orientējās uz apgrozījuma palielināšanu, tehnoloģisko procesu modernizēšanu un rentabilitātes paaugstināšanu.
Apvienojot augstu kvalitāti, modernu ražošanas tehnoloģiju un no vecmeistariem mantotos amata noslēpumus, tiek uzlaboti esošie un radīti jauni saldumu veidi, kas spēj ieinteresēt ikvienu pircēju, un to nodrošina uzņēmuma ražošanas daļa.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register