Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:317354
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.08.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Emocionālā intelekta jēdziens    4
3.  Emocionālās inteliģences vieta skolēna intelekta struktūrā    5
3.1.  Inteliģences iedalījums    5
3.2.  Pirmā fāze: no dzimšanas līdz pusaudžu vecumam    5
3.3.  Otrā fāze: pusaudža gadi    6
4.  EI koncepciju salīdzinājums    8
4.1.  P. Saloveja un Dž. Maijera koncepcija    8
4.2.  Bar-On koncepcija    8
4.3.  Daniela Goulmena koncepcija    9
4.4.  Salīdzinājums    9
5.  Emocionālā attīstība bērniem    10
6.  Emocionālās inteliģences raksturojums skolā    12
7.  3 uzdevumi EI attīstīšanai (3. – 4.klase)    13
8.  Secinājumi    15
9.  Izmantotā literatūra    16
Extract

3. Ja pirmajās klasēs bērni ir ļoti pozitīvi, tad jau 3.klasē parādās arvien vairāk ambīciju, kā arī dusmu uzplaiksnījumi, piemēram, kādā rotaļā vai stafetē. Tuvojoties pubertātes vecumam tie kļūst arvien izteiktāki, tāpēc, manuprāt, tieši 3.un 4.klasē, iespējams arī ātrāk, būtu nepieciešams mācīt, dusmu jeb emociju apvaldīšanu.
Pēc manām domām, to veiksmīgi var izdarīt, sarakstot dažādas dzīves situācijas uz lapiņām, un nolasot to priekšā skolēniem, pēc tam ļaujot katram izteikties, kā kurš rīkotos šajā situācijā, uzsverot to, ka savas emocijas jāprot savaldīt.

8. Secinājumi
• Mūsdienās daudziem joprojām ir uzskats, ka veiksmīgas karjeras un sasniegumu pamatā ir tikai un vienīgi t.s. IQ līmenis, taču, apskatot un analizējot dažādu autoru teorijas secinu, ka IQ līmenis veidojas ar gara un emocionālās inteliģences palīdzību;
• Emocionālo inteliģenci nepieciešams veidot jau no bērna pirmajām dzīves dienām un to pilnveidot visas dzīves garumā. Pirmsskolas vecumā to veic vecāki un to darīt turpina pedagogi skolās;
• 10 – 15 gadi ir izšķirošais vecums emocionālās pieredzes veicināšanai
• Emocionālā audzināšana ir jāpiemēro bērna/skolēna vecumposmam, jo nepareizi izvēlētas metodes nedos gaidīto rezultātu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register