Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:250403
 
Evaluation:
Published: 04.12.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbmācības mācīšanas problēmas speciālajā skolā    5
2.  Lauksaimniecības darba apguves īpatnības mācību stundā    11
3.  Lauksaimniecības darba stundu īpatnības    17
  Secinājumi    34
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    35
  Pielikums    37
Extract

Viens no vissvarīgākajiem un sarežģītākajiem uzdevumiem speciālajās skolās ir vispusīga skolnieku attīstība ar mērķi sagatavot tos patstāvīgajai dzīvei. Uzdevuma atrisinājums ir atkarīgs no visa mācību – audzināšanas darba skolā, kā arī no darba prasmes apmācības un audzināšanas organizācijas.
Lielākā daļa skolnieku no speciālajām skolām, kuras atrodas lauku apvidū, pēc skolas beigšanas, paliek dzīvot un strādāt pie vecākiem vai radiniekiem, kuriem ir privātmāja ar piemājas saimniecību. Lai absolventi būtu spējīgi sevi uzturēt, skolā viņi ir jāiemāca lauksaimniecības darbu pamatiem, ieaudzināt tiem māku un iemaņas pamatkultūru augu audzēšanā un mājdzīvnieku kopšanā.
Ezersalas speciālā internātskola arī atrodas lauku apvidū un vairākums skolnieku ir lauku iedzīvotāji. Sakarā ar augstākminēto, autors par sava darba tēmu izvēlējās lauksaimniecības darbu iemaņu apguves īpatnības speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
Darba temats: lauksaimniecības darbu iemaņu apguves īpatnības speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
Pētījuma objekts: bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem mācību darbs un praktiskais darbs.
Pētījuma priekšmets: Lauksaimniecības darba stundas speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
Pētījuma bāze: Ludzas rajona Ezersalas speciālā internātskola, 5., 6., 7.klases skolēni.
Darba mērķis: Noskaidrot lauksaimniecības darba iemaņu apguves īpatnības un apguves optimizācijas iespējas speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
Hipotēze: Veicot regulāru sistemātisku lauksaimniecības darba iemaņu apguves darbu bērns ir sagatavots patstāvīgam darbam un sabiedriskajai dzīvei.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1226149
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register