Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:622551
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  Jaunāko skolas vecuma bērnu īpatnības    4
1.1  Jaunāko skolas vecuma bērnu psiholoģiskās īpašības    4
1.1.1.  Kognitīvās īpatnības    5
1.1.2.  Saskarsmes īpatnības    6
1.1.3.  Personības attīstības īpatnības    6
1.2.  Jaunākās skolas vecuma bērnu mācīšanās īpatnības    7
1.2.1  Mācīšanās principi, to ievērošana skolā    7
1.2.2.  Mācīšanās likumsakarības, to ievērošana    9
2.  Mācību vides īpatnības sākumskolā    11
14 2.1.  Mācību vides jēdziens    12
2.2  Mācību vides komponenti    13
2.2.1.  Skolēna mijiedarbība ar skolotāju    14
2.2.2.  Jaunāko skolu vecuma bērnu attiecības ar draugiem    14
2.2.3.  Skolēna savstarpējās attiecības ģimenē    15
2.2.4.  Skolēnu attiecības ārpusstundu nodarbības    16
3.  Mācību vides īpatnību efektivitātes izpēte sākumskolā    17
  NOBEIGUMS    17
Extract

Cilvēks un pasaule ir dziļi savstarpēji saistīti. Lietas un pasaule ietekmē cilvēku, tāpat kā cilvēks ietekmē pasauli. Jebkura mācīšanās notiek ar vides starpniecību. Mācību vide mainās līdz ar cilvēku, jo apkārt atrodas dažādi faktori, kuri ietekmē cilvēka attīstību. Vide nekad nav noteikta vai pabeigta, tā nemitīgi attīstās.
Mūsdienās ļoti nozīmīga skolēniem ir mācību vide. Īpaši nozīmīga mācību vide ir 1.-2.klases skolēniem, kad skolotājs ir lielāka autoritāte nekā māte. Tāpēc, skolotājiem liela uzmanība jāpievērš videi, kurā skolēns mācās. Mācību videi pēc Dž.Djūija domām ir jābūt vienkāršotai, attīrītai, stabilizējošai un līdzsvarotai. Vide attīsta kā skolēnos, tā skolotājos aktivitāti, tāpēc skolotājam jāpievērš lielāka uzmanība, kas notiek tieši klasē. Mācību vidi veido ne tikai skola, bet arī skolēnu ģimenes, draugi un skolotāji, ar kuriem viņi kontaktējās.
No mācību vides ir atkarīga skolēna mācīšanās efektivitāte. Gan skolas ēkas un to iekārtojums, gan klases telpas lielums un forma, gan mēbeles, gan apkure un vēl daudzi citi faktori ietekmē skolēna mācīšanos. Īpaši 1. un 2.klasē būtiski skolotāji ietekmē, cik pozitīvi vide rosina skolēnu iesaistīties mācību darbā. Mācību vide, kurā ir maza spriedze un valda ieinteresētība, rosina skolēnu aktīvāk iesaistīties mācību darbā.
Pētījuma objekts: mācību vide sākumskolā.
Pētījuma priekšmets: jaunākā skolas vecuma bērnu mācīšanās efektivitāte.
Mērķis: izpētīt mācību vides ietekmi uz jaunākā skolas vecuma bērnu mācīšanās efektivitāti
Uzdevumi:
1) izpētīt pedagoģisko literatūru par mācību vidi sākumskolā
2) analizēt mācību vidi to ietekmējošos faktorus
3) veikt interviju 1. un 2.klasēs par mācību vidi
4) skolotāju anketēšana
5) apkopot un analizēt iegūtos rezultātus.
Hipotēze: mācīšanās efektivitāte jaunākās skolas vecuma bērniem ietekmē mācību vide.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register