Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:882898
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Strādājot ar pedagoģiski ielaistiem bērniem, saskaramies ar dažādiem traucējumiem mācību vielas apguvē. Analizējot šos iemeslus, nonākam pie secinājuma, ka iemesli ir ļoti dažādi – sākot no audzināšanas problēmām ģimenē līdz problēmām skolā. Tomēr ir arī citi iemesli, kas traucē pilnvērtīgi iekļauties mācību procesā. Viens no šiem iemesliem varētu būt traucējumi kādā no sensorajām sistēmām, kas netika laicīgi pamanīti. Līdz ar to ir bijušas traucētas izziņas spējas, rezultātā sliktas sekmes un mācību motivācijas samazināšanās. Lai nonāktu pie konkrētiem secinājumiem, tiks izmantoti literatūras avoti, ar kuru palīdzību apskatīsim sensoro sistēmu fizioloģiskās darbības principus, aplūkosim šo sistēmu darbību arī no psiholoģiskā viedokļa. Aplūkosim arī fizioloģisko un psiholoģisko noviržu iespējas izziņas procesu attīstībā, kas noved pie sliktām sekmēm mācībās. Literatūras avotos iegūtās atziņas sasaistīsim ar pedagoģiskā darba pieredzi, kā rezultātā varēs izdarīt secinājumus par sensoro sistēmu ietekmi uz skolēnu izziņas darbības attīstību un viņu iespējamo sekmju līmeņa atkarību no šiem faktoriem.
Referāta mērķis ir atrast saistību starp skolēnu sekmju līmeni un izziņas darbības spēju attīstību saistībā ar cilvēka sensorajām sistēmām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register