Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:982983
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Muzeja jēdziens, uzdevumi un funkcijas    4
3.  Starptautiskā muzeju asociācija    4
4.  Muzeju biedrība    5
5.  Muzejpedagoģijas termins. Izcelsme. Šodiena    5
  Pētījums    6
6.  Pastariņa muzejs. Muzejpedagoģiskā programma    6
7.  Latvijas nacionālā mākslas muzeja muzejpedagoģiskās programmas    8
7.1.  Kas ir muzejs?    8
7.2.  Mākslas klasika lv    9
8.  Dobeles muzejpedagoģiskās programmas    10
8.1.  Smilšu krāsas    10
8.2.  Esi mākslinieks    11
8.3.  Burbuļmātei deguns garš    12
8.4.  Kāzas pilsdāmu pavadībā    13
9.  Latvijas kuģniecības un vēstures muzeja muzejpedagoģiskais piedāvājums    15
10.  Kopsavilkuma analīze    18
11.  Secinājumi un priekšlikumi    20
12.  Muzeja apmeklētāju pieredze    21
13.  Muzeja apmeklētāju pieredzes apkopojums. Secinājumi    22
14.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
  Darbības programma Turaidas muzejam    27
17.  Pasākuma „Muzeju Nakts 2012” analīze    27
Extract

Secinājumi
Vispotenciālāko muzeju preces patērētāju grupu veido skolas un ģimenes ar bērniem, kā arī ieinteresēti tūristi. Tie ir tie cilvēki, kuri cenšas savu ikdienu dažādot un pilnveidot tā, lai ārpus ikdienas darbiem un rutīnai, izglītotos, atpūstos un pilnveidotos visdažādākajās jomās.
Jāvecina aktīvāka komunikācija starp profesionāļiem un muzeju produktu patērētājiem, tā attīstot abpusēju atbildības sajūtu.
Atbalstāma ir Latvijas Nacionālā muzeja ideja par brīvprātīgo darba izmantošanu, tādā veidā informācija par muzejiem tiek nodota no mutes mutē, ja apmeklētāji sagaida no muzejiem iespaidus, piedzīvojumu, tad šis ir tas veids kā pastāstīt, aizraut draugus, radus, paziņas ar savu redzējumu, iespaidiem. Pašai gadījies iesaistīt pavisam neieinteresētus, nezinošus cilvēkus muzeju rīkotajās aktivitātēs, rezultāts parasti ir pozitīvs, pārsteidzošs.
Informācijas izplatīšana, ieinteresētības radīšana ir pati lielākā problēma muzejiems, kad ik uz soļa ir izliktas komerciāla rakstura reklāmas. Bet tā jau ir sabiedrības vērtību problēma. Ļoti žēl, ka par muzejiem atceras tikai „Muzeju Nakts” laikā, kad, savukārt muzeja darbiniekiem rodās pārslodze. Man pašai patīk apmeklēt muzeju rīkotās izstādes vienatnē, darbadienās, kad ir vismazākā cilvēku plūsma, tad es varu pilnvērtīgi, izbaudīt visu ko piedāvā muzeju atmosfēra, runātīgie darbinieki, koncentrēti, klusumā uztvert sev nepieciešamo informāciju.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1328367
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register