Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:252440
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Debates par žurnālistu un SA profesionāļu attiecībām ir bezgalīgas. Jo abpusēji tās ir atkarīgas viena no otras. Prese nevar strādāt bez SA un SA ir nepieciešama prese.
Žurnālistiem un sabiedrisko attiecību cilvēkiem vienmēr ir bijušas divkosīgas attiecības. Vienkārši, abpusējā atkarība un abpusējā piesardzība, nenoved pie pilnībā uzticamas vides. Kādēļ? Piemēram, pieņemot, ka prese domā „ka SA bruģē viņu ceļu pie svarīgiem cilvēkiem, ar kuriem viņi vēlas runāt”. Taču „SA speciālisti ne vienmēr izstāsta visu patiesību, jo viņi vēlas izveidot stāstu, kas nāk par labu viņu pārstāvētajai organizācijai.” Tādā veidā, ja žurnālists pieņem visu, ko viņam ir iedevuši un uzraksta stāstu, kurš balstīts uz SA speciālistu materiālu, kas ir daudz mazāk par visu patiesību, un tad, sanāk, ka žurnālists galu galā ir tas, kurš jūtas apmuļķots un pievilts.
Sabiedrisko attiecību cilvēki savukārt, uzskata, ka prese viņos vienmēr saskata šaubas. SA personāls izmēģinās visu, lai sameklētu visu nepieciešamo informāciju un prezentēs sava uzņēmuma lietu visatklātāk, kā tie to redz. Un viņi jūtas ļoti pievilti, kad publicētajā materiālā viņi saskata samežģītu stāstu, savādāku, nekā tie ir nodevuši un viņu atklātība ir izmantota pret viņiem.
Lai saprastu spiedienu uz abām pusēm, situācija ir nedaudz jāizskaidro.
Pirmkārt, 70% no visiem SA centieniem ir novirzīti tā saucamajai integrētajai mārketinga komunikācijai . Galvenokārt, tā ir produktu virzība, kas sastāv no produktu promotēšanas caur SA tiešām mediju attiecībām, kas ietver sevī žurnālistu pārliecināšanu rakstīt par produktu kā tādu vai akceptēt SA materiāla kopiju par produktu, un produkta publicitātes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1127733
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register