Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:256674
 
Evaluation:
Published: 17.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Sabiedrisko attiecību būtība, tās darbības vispārējs raksturojums    6
1.1.  Sabiedrisko attiecību definīcijas    6
1.2.  Sabiedriskās attiecības kā process    9
1.3.  Sabiedrisko attiecību mērķi    14
2.  Sabiedrisko attiecību modeļi    22
2.1.  Preses aģenta jeb publicitātes modelis    23
2.2.  Sabiedrības informēšanas modelis    24
2.3.  Divvirzienu asimetriskais modelis    26
2.4.  Divvirzienu simetriskais modelis    27
2.5.  Sabiedrisko attiecību modeļi mūsdienās    29
3.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā Lattelecom    32
3.1.  Lattelecom grupas raksturojums, uzņēmuma un tā tēla dinamika    32
3.2.  Lattelecom sabiedrisko attiecību analīze    37
3.3.  Anketu rezultātu apkopojums un analīze    40
  Secinājumi    45
Extract

Šajā darbā tiks aprakstītas attiecības starp organizācijām un ar tām saistīto sabiedrību, t.i. cilvēkiem, starp kuriem un šīm organizācijām pastāv kāda savstarpēja saistība vai savstarpēja atkarība. Ar jēdzienu "sabiedriskās attiecības" apzīmē organizācijas un sabiedrības attiecību kārtošanu, kas ir viena no visstraujāk augošajām profesionālās darbības nozarēm.
Ikdienas sarunās, kā arī masu saziņas līdzekļos cilvēki bieži vien nepievērš uzmanību precīziem formulējumiem un ar jēdzienu "sabiedriskās attiecības" apzīmē dažnedažādas parādības. Tā, piemēram, daži cilvēki ar frāzi "tās jau ir tikai sabiedriskās attiecības" pauž nievājošu attieksmi pret, viņuprāt, liekuļotu publisku uzstāšanos. Citi cilvēki ar vārdiem "labas sabiedriskās attiecības" apzīmē kādu ziņu, kas publicēta avīzē vai pārraidīta pa televīziju, tādējādi pieņemot, ka sabiedriskās attiecības ir viss, kas spēj piesaistīt masu saziņas līdzekļu uzmanību. Vēl citi uzskata, ka sabiedriskās attiecības par centieniem noslēpt patiesību vai piešķirt negatīvām ziņām pozitīvu nokrāsu. Īsi sakot, dažādi cilvēki ar jēdzienu "sabiedriskās attiecības" apzīmē dažādas parādības un bieži vien šo jēdzienu lieto negatīvā nozīmē.
Manā darbā jēdziens "sabiedriskās attiecības" ir definēts kā pozitīva organizatoriska vadīšanas funkcija. Kursa darba mērķis ir izpētīt sabiedrisko attiecību būtību un sabiedrisko attiecību modeļu izmantojamības aspektus atbilstoši to iedalījumam, un izpētīt uzņēmuma Lattelecom sabiedriskās attiecības atbilstoši sabiedrisko attiecību vispārējiem un to modeļu kritērijiem. Uzskatu, ka mūsdienās šis ir aktuāls jautājums, tā kā sabiedrisko attiecību nozare pastāvīgi aug un spriežot pēc Lielbritānijas Licencētā sabiedrisko attiecību institūta datiem skolu beidzēju vidū sabiedriskās attiecības ir nākotnes karjeras izvēles pirmajā trijniekā. Uzņēmumos komunikāciju speciālisti ir kļuvuši par pilntiesīgiem locekļiem, savukārt sabiedriskajā sektorā pieaugošā ieinteresēto pušu iesaiste nodrošina plašas iespējas sabiedrisko attiecību profesionāļiem.
Izvirzītā pētījuma mērķa sasniegšanai ir nepieciešams risināt šādus uzdevumus:
1.Noskaidrot sabiedrisko attiecību definīciju un sabiedrisko attiecību būtību
2.apskatīt sabiedriskās attiecības kā procesu un izpētīt tā elementus
3.noskaidrot sabiedrisko attiecību mērķus
4.izpētīt kādi ir sabiedrisko attiecību modeļi un to atšķirības
5.apskatīt Lattelecom grupas raksturojumu un tā tēla dinamiku
6.Izanalizēt Lattelecom sabiedriskās attiecības.
Pētījuma metodes:
Teorētiskās metodes:
literatūras analīze.
Praktiskās metodes:
anketēšana, intervēšana, datu ieguve, sistematizācija, apstrāde un analīze.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register