Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:527225
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Extract

Ievads
Mūsdienās, dzīves ritmam kļūstot arvien dinamiskākam, arī sabiedrisko attiecību raksturs tam pielāgojās, tas kļūst straujāks un kopumā nozīmīgāks. Tā kā organizācijas, kā arī lielo un mazo uzņēmumu augstākā ranga vadītāji uztver un izprot sabiedrisko attiecību nozīmi, šī nozare attīstās un profesionālu komunikācijas speciālistu ietekme aug. [5;12]
Darba uzdevumi ir uzzināt vairāk par SA teoriju un tās defnīcijām, noskaidrot svarīgākos sabiedrisko attiecību speciālista darba pienākumus, priekšnosacījumus veiksmīgai profesijas un karjeras attīstībai (t.s.,nepieciešamās iemaņas un īpašības).
Darba mērķis ir tuvāk iepazīt SA speciālista darbu, iepazīties ar iespējām iegūt izglītību šajā jomā gan Latvijā, gan ārzemēs, kā arī izpētīt darba tirgus pieprasījumu pēc šīs profesijas pārstāvjiem.

Kas ir sabiedriskās attiecības?
Public relation (PR) – sabiedriskās attiecības (vācu izpratnē); publiskās attiecības (amerikāņu izpratnē). Rakstniece Teika Lapsa savukārt minējusi trīs starptautiski atzītas definīcijas:
1. „Sabiedriskās attiecības ir plānoti un pastāvīgi centieni, kuru mērķis ir izveidot un saglabāt labo gribu un savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā auditoriju.” To formulējis Sabiedrisko attiecību institūts Lielbritānijā.
2. „Sabiedriskās attiecības palīdz daudzpusīgai un plurāriskai sabiedrībai pieņemt lēmumus un darboties efektīvāk, sasniedzot savstarpēju sapratni starp sabiedrības grupām, uzņēmumiem un organizācijām. Sabiedriskās attiecības palīdz harmoniski apvienot privātas un sabiedriskas intereses.” Šādu domu definējusi ASV Sabiedrisko attiecību asociācija.
3. „Sabiedriskās attiecības ir māksla un sociāla zinātne, kuras mērķis ir analizēt tendences, paredzēt to sekas, konsultēt uzņēmumu vadītājus un īstenot plānotās darbības programmas, kas kalpo gan uzņēmuma, gan sabiedrības interesēm.”[7;5.-6.lpp]

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1230829
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register