Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:368524
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Galvenās prasības kas jāievēro telefonsarunas laikā    8
2.  Galvenās prasības saņemot telefona zvanu    15
3.  Galvenās prasības veicot telefona zvanu    18
  Literatūras saraksts    23
Extract

Ievads

Visa mūsu profesionālā darbība balstās uz komunikāciju ar citiem cilvēkiem. Pirmā un vissvarīgākā biznesa etiķetes funkcija ir sarunas laikā atstāt uz partneri labvēlīgu iespaidu. Godīgs, taču nedomājošs cilvēks bieži vien var sarunā izteikt savu viedokli, nemaz nenovērtējot, kā tas ietekmēs klausītāju. Visiem personiskajiem viedokļiem jābūt rūpīgi apdomātiem, pirms tos izsakāt, jo pastāv risks, ka jūs kādu aizvainosiet. Profesionālis, kurš parasti izsaka spriedumus par pārējiem, ar katru izteikto negatīvo spriedumu mazina savu popularitāti. Turklāt tie, kuri to visu klausās, arī zaudē uzticību šim cilvēkam, jo klausītājs vienmēr uzdos sev jautājumu: kad arī viņš kļūs par kritikas objektu? Labi audzināts profesionālis nekad neuzbruks citam profesionālim kaut vai tāpēc, ka nekad nevar zināt, ko tas viņam maksās.
Runāšana ir kaut kas tik venkāršs ka bieži vien uzņēmumi nepievērš tai pietiekamu uzmanību vai arī novērtē to pārāk zemu (Leiks u.c., 2005).
Labas lietišķās manieres sniegs lielas priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem un palīdzēs iegūt to cilvēku uzticību, kuri vēlas strādāt ar jums. Jo cilvēka uzvedība perfekti liecina par viņa audzināšanu, izglītību un pieredzi. Ar klientiem bieži vien nākas komunicēt pa telefonu, kas liedz iespēju ieskatīties klientam acīs un uztvert viņa ķermeņa valodu. Tā kā reizēm telefonsaruna ir vienīgais veids, lai nodotu un saņemtu informāciju, ir būtiski izmantot iespēju veidot labas attiecības un klientu priekšstatu par organizāciju. Telefonsarunai ir savi noteikumi un etiķete, kas būtu jāievēro.
Prasme lietot telefonu lietišķos kontaktos ir svarīga. Mūsdienu straujajā laikmetā telefons ir viens no svarīgākajiem, ērtākajiem un ātrākajiem sakaru līdzekļiem. Efektīva telefona izmantošana ir viena no būtiskākajām firmas tēla veidošanas sastāvdaļām. Darbinieku prasme uzturēt telefona sarunu veido iestādes reputāciju.
Teorētiski visi piekrīt tam, ka saruna pa telefonu, tāpat kā ārējais izskats, bieži nosaka mūsu saskarsmes rezultātu ar cilvēkiem. Taču praktiski tikai dažās iestādēs nopietni pievērš uzmanību tam, kas, ko un kā atbild un runā pa telefonu. Šī paradoksālā situācija veidojas tāpēc, ka vairākums cilvēku telefonsarunu uzskata par kaut ko ļoti vieglu. Telefons ir mūsu ikdienas dzīves sastāvdaļa, tā lietošanai it kā nav vajadzīgas speciālas iemaņas vai zināšanas. Šāda izpratne ir maldīga, un tās sekas var būt neprognozējamas. Lai saruna pa telefonu būtu efektīva un atbilstu etiķetes prasībām, tāpat kā citos jautājumos, kas saistīti ar etiķetes ievērošanu, jāprot mainīt savus gadu gaitā iesīkstējušos uzskatus un mācīties pierast pie lietišķa sarunas stila.
Telefona nozīme nopietnā biznesā ir plaši atzīta, jo 85% biznesa patlaban tiek veikti pa telefonu, tomēr daudzi vēl tikai mācās, kā vislaāk to izmantot (Vintere, 2007).
Katrs uzņēmējs virāk vai mazāk kontaktējas ar klientu telefoniski, tāpēc jāevēro notektas saskarmes likumi.
Telefona etiķetes ievērošana ir norma katram uzņēmuma darbiniekam, kam vien ir piejamas telefons.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1131886
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register