Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:470135
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Organizācijas veido savu tēlu, jeb „imidžu” gan mērķtiecīgi apzinātā, gan spontānā, bieži vien pilnībā neapzinātā veidā. Oficiālais veids, kā organizācijas sevi pasniedz, ir informācija, kuru tā izplata par sevi uz āru dažādu bukletu un reklāmas prospektu veidā, ar masu informācijas līdzekļu starpniecību, mājas lapā internetā, piedaloties dažādās izstādēs un konferencēs, kā arī uzņēmuma vadītāja tēls. Tieši šim nolūkam pēdējos gados arī Latvijā organizācijās ir sākuši strādāt sabiedrisko attiecību (public relations) speciālisti. Ne vienmēr šādi izplatīta informācija objektīvi atspoguļo uzņēmuma realitāti. Nereti vēlamais tiek uzdots par esošo, bet apslēpti tiek uzņēmuma trūkumi un nepilnības. Gan organizācijas tēla saturs (neatkarīgi no tā objektivitātes), gan tā veidošanas paņēmieni pieder pie organizācijas kultūras ārējām izpausmēm.
Organizācijas tēls veidojas arī neformāli kā tās dalībnieku spontānas pašdarbības rezultāts.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register