Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:610538
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personāla motivēšanas teorētiskie aspekti    4
3.  Personāla motivēšanas sistēmas veidošana    8
3.1.  Motivējošie faktori    11
3.2.  Motivēšanas veidi un principi    14
3.3.  Problemātisku darbinieku motivēšana    17
4.  Ilgtermiņa motivācijas veidošana    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Motivācija vienmēr ir neizbeidzams ierosmju komplekss: vajadzības, stimuli, ideāli, mērķi, vērtību orientācijas utt. Visas šīs ierosmes ir savstarpēji saistītas un veido sistēmu, kura tad arī nosaka viengabalainu cilvēka uzvedību, piešķir tai ievirzi un intensitāti. Zinot motivācijas mehānismu un iegūstot nepieciešamo informāciju, var metodiski pareizi un pēctecīgi vadīt cilvēkus un atbilstoši novērtēt viņu veikumu un nopelnus.
Motivācija ir cilvēku vadīšanas pamatā, un vadītājam ir nepieciešamas spējas, lai izprastu un radītu tādus apstākļus, kuros visiem komandas locekļiem tiktu radīta motivācija. Tas ir milzīgs izaicinājums: lai radītu motivāciju dažādiem cilvēkiem, ir nepieciešami atšķirīgi apstākļi, kuri laika gaitā var mainīties.
Izvēloties motivācijas veidu vadītājam jāatceras, ka katrs uzņēmuma darbinieks ir personība ar savu vērtību sistēmu, uzskatiem un vajadzībām, tāpēc katram var būt savas pilnīgi atšķirīgas primārās vajadzības un motīvi. Neuzskatiet par pareizu pieņēmumu, ka tas, kas ir motīvs jums, būs tikpat labs motīvs arī citiem.
Konkrēta darbinieka vajadzība var arī nesaglabāties, bet mainīties laikā gaitā, tāpēc vadītājam jābūt „jūtīgām” un fleksiblam izvēloties motivēšanas veidu.
Ne vienmēr ir nepieciešams motivēt visu darba komandu, lai sasniegtu vēlamos rezultātus, dažreiz „atslēgas” cilvēku motivēšana, kuriem organizācijā ir lielākais iespaids, ļauj izvairīties no ikviena darbinieka motivēšanas, tomēr galu galā izmainās ikviens uzņēmuma darbinieks.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register