Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:616535
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Emocionālais intelekts    5
1.1.  Emocionālā intelekta jēdziens un tā nozīme    5
1.2.  Emocionālā intelekta attīstīšana    6
1.2.1.  Sevis, savu emociju un jūtu izpratne    6
1.2.2.  Svešu emociju izpratne    7
1.2.3.  Savstarpējās saskarsmes prasme    8
1.2.  Emocionālā intelekta ieviešana bērnu izglītošanas procesā    9
2.  Cilvēka emocionālais intelekts    10
2.1.  Ieskats cilvēka attīstības posmos    10
2.2.  Cilvēka temperamenti un to ietekme uz emocionālo intelektu    15
3.  Skolas vecuma bērnu un jauniešu emocionālā intelekta analizējums    19
3.1.  Praktiskais darbs    19
  Secinājumi    22
  Izmantotie informācijas avoti    23
  Pielikumi    24
Extract

Mūsdienās arvien vairāk cilvēkiem ir svarīgi kontrolēt savas emocijas, un tas ir ļoti būtiski komunicējoties ar citiem. Lai savstarpēji saprastos, ir jāmāk tās pielietot atbilstoši situācijai. Lai varētu iepazīt citus cilvēkus un labi veidotu attiecības ar citiem, vispirms ir jāiepazīst pašam sevi. Tas nozīmē, ka ir jāveido un jāpilnveido savs emocionālais intelekts.
Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka vēlos pilnveidot savu emocionālo inteliģenci, jo tas palīdzēs man izprast sevi un labāk komunicēties ar citiem cilvēkiem, kā arī noderēs turpmākajā dzīvē. Šī tēma man liekas ļoti interesanta. Mūsdienu zinātnieki ir izpētījuši, ka intelekta koeficents (IK) nenosaka visus panākumus cilvēka dzīvē.
Emocionālais intelekts – prasme izprast savu rīcību un reakcijas, kā arī kontrolēt savas emocijas un izprast citus. Tā ir spēja motivēt sevi darbībai un neatkāpties grūtību priekšā; spēja nepadoties garastāvokļa svārstībām un nepieļaut, ka raižu dēļ tiek „zaudēta galva”; spēja just līdzi citiem un neatteikties no cerības [8].
Intelekts – intellectus – tulkojumā no latīņu valodas nozīmē prāts. Tas ir spēja risināt uzdevumus. Intelekts ietver uzkrātās zināšanas, domāšanas īpatnības, praksi un spēju to visu apvienot. Intelektu iespaido iedzimtības un vides faktori. Intelektuālās spējas attīstās visu mūžu [8].
Inteliģence – sabiedrības pārstāvji, kam piemīt gan augsts vispārējais, gan emocionālais intelekts, kam ir laba izglītība un augsts kultūras līmenis [8].…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1142139
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register