Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:949319
 
Evaluation:
Published: 16.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
2.  Aizliegtais reklāmā    5
2.1  Salīdzinošā reklāma    6
2.2  Maldinošā reklāma    6
3.  Specfisku produktu grupu reklāmas aizliegumi    7
3.1  Tabakas izstrādājumi    7
3.2  Alkaholiskie dzērieni    7
3.3  Medikamenti    8
4.  Atļauta reklāma    9
4.1  Reklāma un ētika    9
  NOBEIGUMS    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

Ik dienu cilvēks atrodas piedāvājumu, milzīgas informācijas masas un reklāmu ielenkumā – tās mēģina uzrunāt no plakātiem uz māju elektrības kastēm, veikalu plauktiem, izgaismotajām lielceļu izkārtnēm un televīzijas ekrāniem, kā arī tiekam uzrunāti ar radio starpniecību u.c. veidos tiek piesaistīta cilvēka kā patērētāja uzmanība tieši ar reklāmas palīdzību. Vēl mūsdienās nozīmīga loma reklāmas nozarē ir globālajam tīklam un modernajām tehnoloģijām. Tās paver iespējas reklāmai attīstīties jaunās formās un veidolos, atrast jaunas iespējas kā sasniegt sev vēlamo mērķauditoriju pēc iespējas efektīgāk un veksmīgāk, taču ir arī negatīvas reklāmas tendences, kas attīstās moderno tehnoloģiju plašo iespēju iespaidā. Interneta vidē pastāv iespējamas negatīvas parādības: komerciāla rakstura paziņojumu izsūtīšana ar elektronisko pastu bez saņēmēja piekrišanas, krāpniecība u.tml. 1
Reklāmas ietekme uz produkta kā arī zīmola uzvaras gājienu vai pilnīgu izgāšanos tirgus nozarē ir milzīga. Pasaules praksē ir ne mazums šādu piemēru.
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos u.c.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1112258
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register