Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:334300
 
Evaluation:
Published: 22.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Telefonija caur Internetu    7
1.1.  IP telefonija    7
1.2.  Balss pārraide no datora uz datoru    8
1.3.  IP telefonija korporatīvos tiklos    13
1.3.1.  Parastās telefonijas migrācija uz IP telefoniju    16
1.3.2.  IP telefonijas un parastas telefonijas integrācija    21
1.3.3.  Lietotāja VoIP termināļi    25
1.4.  VoIP tīkla drošība    28
1.5.  WIMAX – nākotnes telefonija    35
1.5.1.  Statistika    36
1.5.2.  Wi-Fi un hotspoti (bezvadu piekļuves punkti)    37
1.6.  Protokolu ITU-T VOIP apskats    38
1.6.1.  H.323 un SIP protokolu salīdzinājums    41
1.7.  Interneta telefonija un glābšanas dienests    44
2.  Interneta telefonijas programma „Skype”    45
2.1.  Skype programmas apraksts    45
2.1.  Skype programmnodrošinājums    48
2.2.  Skype vienādranga internētas telefonijas protokola analīze    54
2.2.1.  Skype funkcijas    57
3.  Internētās telefonijas pielietojums AS „RD Alfa mikroelektronikas departaments”    68
3.1.  A/S „RD Alfa mikroelektronikas departamenta apraksts”    68
3.2.  Interneta telefonijas pielietojumu risinājums A/S „RD ALFA MD”    71
  Izmantotie saīsinājumi    82
  Izmantotā literatūra    86
Extract

Straujiem soļiem mūsu dzīvē pēdējā desmitgadē ir ienācis Internets. Ja sākumā tas bija kā telegrāfs senāk – ar tā palīdzību varēja pārraidīt tikai Morzes ābeces signālus, līdz Bells izgudroja balss pārraidi pa telegrāfa vadiem, tad pašreiz Internets no vienkāršu datu pārraides tīkla ir izaudzis par Vispasaules globālu datu pārraides sistēmu, kura ļauj pārraidīt jebkura veida datus: dažādas konfigurācijas failus, balsi, mūziku, video un komandas citām ierīcēm.
IP-telefonija ir tehnoloģija, kas ļauj izmantot Internetu vai citu IP-tīklu iekšzemes un starptautisko telefona sarunu un faksu pārraides organizācijai reālā laika režīmā, kad par telefona trafika pārraides līniju tiek izmantoti Interneta tīkla kanāli.
Sarunājoties, mūsu balss signāli (vārdi, kurus mēs izrunājam) pārveidojas saspiestajās datu pakās. Pēc tam šīs datu pakas tiek nosūtītas caur Internetu citai pusei. Kad datu pakas sasniedz adresātu, tās tiek dekodētas oriģināla balss signālos.
Eksistē divi Interneta telefonijas bāzes tipi:
1. No datora uz datoru
2. No datora uz telefonu
Ar ko Internet-telefonija atšķiras ir no parastas telefonijas?
Parastā telefona zvanā pieslēgums starp abiem sarunbiedriem ir uzstādīts caur telefona staciju ar mērķi tikai sarunai. Balss signāli tiek nodoti pa noteiktām telefona līnijām, caur izdalīto pieslēgumu.
Caur Internetu, saspiestās datu pakas tiek nodotas ar gala adresi. Katra datu paka iet personīgu ceļu līdz adresātam pa atšķirīgiem maršrutiem. Adresātam datu pakas pārgrupējas un dekodējas balss oriģināla signālos.
Ar ko Internet-telefonija atšķiras no IP-telefonijas?
Internet-telefonija ir IP-telefonijas atsevišķs gadījums, šeit par pārraides līnijām tiek izmantoti parasti Interneta kanāli. Tīrā veidā IP-telefonija, par telefona trafika pārraides līnijām izmanto izdalītos ciparu kanālus.
Kāpēc Internet-telefonija ir lēta?
Parastiem telefona zvaniem ir nepieciešama telefona staciju sakaru sazarots tīkls, saistītu ar telefona līnijām, kabeļu pievade un sakaru pavadoņu tīkls. Telefona kompāniju augstās izmaksas noved pie dārgām tālsarunām. Telefona stacijas izdalītajam pieslēgumam bez tam ir daudz ekscesīvas ražotspējas vai dīkstāves runu seansa laikā.
Internet-telefonija daļēji pamatojas uz telefona līniju eksistējošā tīkla. Bet galvenais, tā izmanto mūsu balss signālu saspiešanas pašu jaunāko tehnoloģiju, un pilnībā izmanto telefona līniju tilpumu. Tādēļ datu pakas no dažādiem pieprasījumiem, un pat atšķirīgi to tipi, var pārvietoties pa vienu un to pašu līniju vienā un tai pašā laikā.
Interneta telefonsakari piedāvā daudz izsmalcinātākas iespējas un daudz zemākas cenas. ASV lielākais interneta telefonsakaru uzņēmums Vonage kopš 2004 gada aprīļa piesaistījis 85 tūkstošus klientu. Tie par servisu — no 500 sarunu minūtēm līdz neierobežotam sarunu ilgumam mēnesī — uzņēmumam maksā 15—35 USD, kas ir daudz lētāk par lielo telekomunikāciju uzņēmumu noteiktajiem tarifiem ASV, informē BBC.[4] Iegādājoties speciālus interneta telefonus, izmaksas būs tikai par interneta pieslēgumu. Var nepirkt neko un tikai lejuplādēt programmatūru no interneta, kas ļauj sarunāties pa datora mikrofonu un austiņām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register