-
Biznesa plāns augļu pārstrādes uzņēmumam
Business Plans38 Economics, Marketing, Advertising, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Annotation | 1 | |
Kopsavilkums | 3 | |
1.nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma vēsture | 5 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 5 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 6 |
2.nodaļa. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 7 |
2.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 7 |
2.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 7 |
2.3. | Kvalitāte | 8 |
2.4. | Produkta iesaiņojums | 9 |
2.5. | Produkta ražošanas, pakalpojumu sniegšanas process un tehnoloģija | 9 |
3.nodaļa. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Tirgus nozares vispārējs raksturojums | 12 |
3.2. | Mērķa tirgus noteikšana | 14 |
3.3. | Konkurentu analīze | 15 |
3.4. | SVID analīze | 19 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 20 |
4.1. | Uzņēmuma cenu programma | 20 |
4.2. | Preču realizācija jeb sadales kanāli | 21 |
4.3. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 21 |
4.4. | Uzņēmuma tēla veidošana | 22 |
5.nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns | 23 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 23 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 24 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 26 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma vadība | 29 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 29 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātā personāls | 30 |
6.3. | Motivācija | 31 |
6.4. | Darba samaksa | 32 |
7.nodaļa. | Problēmas un risks | 34 |
8.nodaļa. | Finanšu informācija | 36 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 36 |
8.2. | Bilance | 37 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 38 |
4.2. Preču realizācija jeb sadales kanāli
Tā kā uzņēmums sniedz gan pakalpojums, gan ražo produktus, tad preču izplatīšanas kanāls ir nulles līmeņa kanāls jeb „ražotājs - patērētājs” un vienlīmeņa kanāls jeb „ražotājs – mazumtirgotājs - patērētājs”. Uzņēmumam nav nepieciešams neviens starpnieks, kas piegādātu pakalpojumu „klientu pašu sagādāto ābolu sulas izspiešana un iepakošana” pie patērētāja. Līdz ar to uzņēmums darbojas kā mazumtirgotājs, kas pārdod produktu patērētājam gala patēriņam. Lai nogādātu savas preces (sulas un čipsus) pie patērētāja, uzņēmums sadarbosies ar tuvākajiem apkārtnes veikaliem – „Zemnieks”, „Auseklis”, „Ieva”, „Una”, „Ekspresveikals”.
4.3. Pārdošanas veicināšanas pasākumi
Uzņēmums ir jaundibināts, nav liels, tāpēc ir maz brīvo naudas līdzekļu, kurus veltīt reklāmai un uzņēmuma tēla uzlabošanai, lai veicinātu pārdošanas apjomus.
Tiek plānots likt bezmaksas sludinājumus sludinājumu portālos internetā – www.ss.lv, www.zip.lv, pilsētas mājas lapā www.karsava.lv, novada avīzē „Kārsavas Novada Vēstis”.
Maksas reklāma būs tikai avīzē „Ludzas zeme”. Rekāmas cena ir 0,70Ls par 1cm2 + PVN. Uzņēmums reizi mēnesī avīzē izvietos reklāmu ar 40cm2 laukumu, kas izmaksās 28Ls +5,88Ls (PVN), kopā mēnesī 33,88Ls. Uzņēmums izvēlējās tieši šo avīzi, jo tā ir ļoti iecienīta vietējo iedzīvotāju vidū, populāra un vienkāršākais veids, kā iepazīstināt patērētājus ar saviem produktiem.
4.4. Uzņēmuma tēla veidošana
Kā jau mazam uzņēmumam, darbība no sākuma netiks vērsta uz kvantitāti. Primārais būs kvalitāte. Tēla veidošana tendēta kā uz klientus saprotošu uzņēmumu, kas producē kvalitatīvas un dabīgas produktus un piedāvā patērētājam izdevīgus pakalpojumus.
SIA „Natural AB” ir izstrādāts savs logo, kuru var aplūkot 2.pielikumā. Tas tiks izmantots uz produktu etiķetēm, veicinās uzņēmuma atpazīstamību, vieglu tā nosaukuma iegaumēšanu. Tas ir veidots sārtos toņos, labi pamanāms un vijīgas formas ābola attēlu, kas liecina par to, ka produkts ir dabīgs, liek patērētājiem uzticēties.
Uzņēmums savu tēlu veidos pakāpeniski. No sākuma reklāma tiks izvietota portālos, vietējās avīzēs utt., kur ir iespēja to darīt bez maksas, vienā avīzē maksas reklāma, jo tā avīze ir nozīmīgs informācijas gūšanas avots vietējiem iedzīvotājiem – uzņēmuma potenciālajiem klientiem.
…
Biznesa plānā tiek noteikta turpmākā darbība tikko nodibinātam augļu (ābolu) pārstrādes uzņēmumam Latgalē, saskaņā ar NACE klasifikatoru ir dzērienu ražošanā izmantojamo kultūru audzēšana (01.27), augļu un dārzeņu sulas ražošana (10.32), cita veida augļu un dārzeņu pārstrāde un konservēšana (10.39). Kursa darbs, atbilst visiem biznesa plāna rakstīšanas noteikumiem un Banku augstskolas darbu noformēšanas standartiem.
-
Biznesa plāns augļu pārstrādes uzņēmumam
Business Plans38 Economics, Marketing, Advertising, Management
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Business Plans29 Business, Marketing, Advertising, Economics
- SIA “Flower Paradise” biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Business Plans for university21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Business Plans for university45
-
Biznesa plāns SIA "Asfalta inženieris"
Business Plans for university42
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Business Plans for university23
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Business Plans for university29