Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
12,99
You save:
1,43 (11%)
Discounted price*:
11,56
Purchase
Add to Wish List
ID number:417453
Author:
Evaluation:
Published: 08.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma pamatdati    4
1.2.  Biznesa ideja un tās izcelsmes vēsture    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi    6
2.  Industrijas analīze    7
2.1.  Vispārējs industrijas raksturojums    7
2.2.  Konkurentu analīze    8
2.3.  Statistisko datu analīze    13
2.4.  Iespēju un draudu (ID) analīze    15
3.  Uzņēmuma produktu apraksts    16
3.1.  Uzņēmuma produkti, to apraksts un attīstības pakāpe    16
3.2.  Uzņēmuma piegādātāji, sadarbības partneri un izejvielas    17
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    20
5.  Darbības plāns    22
6.  Izplatīšanas stratēģija    27
6.1.  Cenu stratēģija    27
6.2.  Produkta izplatīšanas veids un pārdošanas vēcināšanas aktivitātes    28
7.  Idejas ieviešanas plāns    30
8.  Risku analīze    31
9.  SVID analīze    33
10.  Finanšu aprēķini un plāns    34
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    37
  Pielikumi    38
Extract

6.2. Produkta izplatīšanas veids un pārdošanas vēcināšanas aktivitātes
Šī produkta izplatīšanai tiks izmantota tiešā tirdzniecība, no pārdevēja pircējam, bez kādiem citiem starpniekiem. Uzsākot saimniecisko darbību tiks iegādāta viena šāda kafejnīca, divu gadu lakā to skaits tiks palielināts vismaz par vēl četrām. Ja finanses atļaus, tad to skaits būs vēl lielāks. Kafejnīcas dienas laika pārvietosies pa pilsētas centru un tirgos kafiju un uzkodas. Tiks apsekotas vietas, kur cilvēku pārvietošanās intensitāte ir viss augstākā. Vadoties no šīs informācijas tiks izstrādāts maršruts katram velosipēdam atsevišķi. Tie tiks izvietoti tā lai nosegtu visu teritoriju, bet tajā pašā laikā netraucētu viens otram.
Lielāka klientu interese par šo kafejnīcu tiek plānota gada siltajos mēnešos, kad kafejnīcas atradīsies Rīgas ielās. Pārējos mēnešos kafejnīcas tiks izmitinātas lielajos tirdzniecības centros, kuros pārvietošanās iespējas ir salīdzinoši ierobežotas. Šo iemeslu dēļ, ziemā plānojam mazākus pārdošanas apjomus. Kafija un uzkodas tiks gatavotas un pasniegtas uz vietas līdzņemšanai. Tiek plānots, ka maiņā kafejnīcā strādās viens barista, tomēr nepieciešamības gadījumā tiks pieaicināti papildspēki. Pirmā gada rezultātu aprēķinā sezonalitāte nav īpaši novērojama, jo gada otrajā pusē tiks iegādātas papildus kafejnīcas, ar kuru palīdzību tiks noturēts stabils pārdošanas apjoms. Sezonalitāte spilgtāk sāks izpausties pēc otrā darbības gada, kad velo parks būs pilnībā nokomplektēts.
Jebkuram uzņēmumam ir nepieciešams veikt mārketinga aktivitātes, lai iepazīstinātu plašāku sabiedrību ar savu produktu. Tomēr, pirms šo pasākumu īstenošanas vispirms vajadzētu izvēlēties pareizos kanālus, caur kuriem izplatīt savu ziņu vai vēstījumu.
Lai vienkāršāk varētu pastāstīt par izvēlētajiem produkta virzīšanas pasākumiem, tika izveidota mārketinga izmaksu tabula (skatīt 6 pielikums). Galvenās ar produkta virzīšanu saistītās aktivitātes iekļaus aktīvu reklamēšanos sociālajos tīklos. Tiks izveidoti konti tādos sociālajos tīklos kā facebook, draugiem.lv, twitter, instagram un citos. Caur šiem kontiem tiks sniegta informācija par piedāvātajiem produktiem, darba laiki, maršruti, kā arī tiks publicēta informācija par konkursiem un akcijām. Tiek apsvērta ideja publicēt arī kuponus, kuru uzrādot varēs iegādāties kafiju ar atlaidēm. Šie kuponi būs derīgi tikai to publicēšanas dienā. Uzskatām, ka tas būs efektīvs veids, kā piesaistīt jaunus klientus mūsu kafejnīcai. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,54 €
Work pack Nr. 1349317
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Biznesa plāns netradicionālai kafejnīcai”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/417453

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register