Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:592443
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Organizācija, pašreizējais statuss    3
1.2.  Misija, vīzija, vērtības, stratēģiskie mērķi    3
1.3.  Produkti    4
1.4.  Īpašnieki un tiesiskais statuss    5
2.  Industrijas analīze    6
2.1.  Industrijas robežas    6
2.2.  Lielums, pārdošanas apjomi, dinamika, dzīves cikls    7
2.3.  Industrijas stuktūras izpēte    7
2.4.  Veiksmes faktori    10
2.5.  Industrijas tradīcijas    11
2.6.  Tiesiskais regulējums    11
2.7.  Pieejamais atbalsts    11
2.8.  Pieprasījuma specifika un stabilitāte    11
2.9.  Saistītās un papildinošās industrijas    12
3.  Mārketinga plāns    13
3.1.  Tirgus segmentēšana, mērķa segmentu nospraušana    13
3.2.  Pircēju uzvedības analīze    14
3.3.  Mārketinga stratēģija    15
3.3.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    15
3.3.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    15
3.3.3.  Realizācijas vieta    16
3.3.4.  Produkta virzīšana tirgū stratēģija    16
4.  Vadības komanda un organizācijas struktūra    17
4.1.  Vadības komandas raksturojums    17
4.2.  Organizācijas struktūra    17
5.  Darbības plāns    19
5.1.  Svarīgāko procesu raksturojums    19
5.2.  Atrašanās vieta    19
5.3.  Telpas un aprīkojums    20
6.  Finanšu plāns    21
6.1.  Nepieciešamais finansējums darbības uzsākšanai    21
6.2.  Finanšu prognozes    21
7.  Kopsavilkums    24
  Izmantotie materiāli    25
Extract

1.1. Organizācija, pašreizējais statuss
Mans topošais uzņēmums, kurš ražotu paklājus un grīdsegas no auduma strēmelēm būtu pavisam jauns, tomēr ar lieliem plāniem plašai pilnveidei. Šī ideja spēs apvienot iespēju izstrādāt dizaina elementu, kā arī otrreizēji pārstrādāt audumus , kas būtu apģērba gabali vai arī vienkārši audumi. Tieši šādu biznesa idejas izvēle ir, jo man tā šķiet saistoša un aktuāla ikdienas dzīvē. Es uzskatu, ka šāda veida pakalpojums ir aktuāls un pieprasīts. Tā spēj aptvert gan radošumu, gan biznesu, kas man šķiet ļoti labs apvienojums, kad spēj apvienot divas svarīgas lietas, kā arī doma par to, ka ražojot šāda veida paklājus kaut mazliet tiks otrreizēji pārstrādāti audumi, kuri nenonāks atkritumos, bet gan tiks izmantoti . Šī izveidotā organizācija nebūtu vienīgā šajā industrijā, tomēr tā būtu pavisam jauna ar lielām ambīcijām attīstīties un augt vietējā tirgū un ar laiku gūstot popularitāti un atzinību iziet arī pasaulē.

1.2. Misija, vīzija, vērtības, stratēģiskie mērķi
Misija.
Šis uzņēmums sniegs lielisku iespēju klientiem iegādāties paklājus, ārdurvju tepiķus ar pievienoto vērtību, kas nozīmē to, ka šie paklāji tiks ražoti no audumiem, kuri tiks tādejādi otrreizēji pārstrādāti. Tā tiks dota iespēja ne tikai iegādāties sev komfortam un dizainam elementu- paklājs, bet arī kaut mazliet tā palīdzēt uzlabot ekoloģisko situāciju valsī un pasaulē.
Misijas sauklis- Radot sev komfortu, padari vidi zaļāku.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,49 €
Work pack Nr. 1397216
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register