Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:879373
 
Evaluation:
Published: 15.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Produkta apraksts    5
4.  Tirgus analīze    6
  Ēdināšanas uzņēmumu tīkls    6
5.  Konkurentu analīze    7
6.  Stratēģija    9
  Vīzija    9
  Misija    9
  Mērķi    9
7.  Uzņēmuma funkcionēšana    10
  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    10
  Kvalitātes kontroles pasākumi    10
8.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
  Uzņēmuma amatu saraksts un pienākumi    12
  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    12
9.  SVID analīze    14
10.  Marketinga stratēģijas    15
  Uzņēmuma apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns    15
11.  Finanses    16
  Uzņēmuma izmantojamie resursi    16
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi un to amortizācija    16
  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins    17
  Naudas plūsma 1. Gadam    18
Extract

10. Marketinga stratēģijas
Uzņēmuma apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns
• Pastāvīga klienta kartes izstrādāšana (10%)
• Dāvanu kartes izstrādāšana
• Atlaides dzimšanas dienās (10-15%)
• Galdiņu rezervēšanas sistēma
• Pavāru sacensības
Tā kā cenai nedrīkst pārsniegt to līmeni, kurā zūd pieprasījums, tai ir jābūt sabalansētai, lai segtu izmaksas un iegūtu savas peļņas daļu.
Cenas tieks sastādītas, ņemot vērā uzņēmuma konkurentus, ekonomisko situāciju valstī, kā arī potenciālo klientu pirktspēju. Tiks ņemta vērā ēdiena pašīzmaksa un uzņēmuma izdevumi, kā arī vēlāmās peļņas iegūšana.
Cena tiks sastādīta no produktu izmaksām, darba ietilpīguma, kas sastāda ēdiena pašizmaksu, pievienojot tam uzlikto uzcenojumu (parasti tas ir no 200-300%) un PVN 21%. Šādā veidā vairumtirgotāja cenai tiks pievienots uzcenojums.
Uzņēmums tiks aktīvi reklamēts masu mēdijos, īpaši žurnālos, tadejādi piesaistot inteleģento ļaužu uzmanību. Tiks piedāvātas šefpavāru sacensības no daudzām valstīm. Kā arī tiks piedāvātas īpašās atlaižu programmas jaunajiem ēdieniem un sarkanajās kalendāra dienās. Īpaši uzņēmums pievērsīs uzmanību personāla apkalpošanas kvalitātei, lai nodrošinātu uzņēmuma prestižu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,27 €
Work pack Nr. 1235786
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register