-
Biznesa plāns SIA "AT management"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Uzņēmuma juridiskais statuss | 4 |
1.1. | Nosaukums | 4 |
1.2. | Dibināšanas datums | 4 |
1.3. | Reģistrācijas numurs | 4 |
1.4. | Juridiskā adrese | 4 |
1.5. | Pamatkapitāla lielums | 4 |
1.6. | Galvenie darbības virzieni | 4 |
1.7. | Misija | 4 |
1.8. | Stratēģiskie mērķi (pirmie pieci gadi) | 4 |
1.8.1. | Mūzika | 4 |
1.8.2. | Sports | 4 |
1.9. | Taktiskie mērķi ( pirmais gads) | 4 |
1.9.1. | Kopējie mērķi | 4 |
1.9.2. | Mūzika | 5 |
1.9.3. | Sports (Hokejs) | 5 |
1.10. | Operatīvie mērķi (Pirmie trīs mēneši) | 5 |
2. | Tirgus analīze | 7 |
2.1. | Situācija Latvijas šovbiznesā | 7 |
2.2. | Konkurentu analīze | 7 |
2.2.1. | Mūzika | 7 |
2.2.2. | Sports | 7 |
3. | Mārketinga stratēģija | 8 |
3.1. | Pakalpojuma ieviešana tirgū | 8 |
3.2. | SVID analīze | 8 |
4. | Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns | 9 |
4.1. | Uzņēmuma vadība | 9 |
4.2. | Personāla funkcijas | 9 |
4.3. | Materiālais potenciāls | 9 |
5. | Mārketinga pasākumu komplekts | 10 |
5.1. | Pakalpojuma raksturojums | 10 |
5.1.1. | Mūzika | 10 |
5.1.2. | Sports | 10 |
5.2. | Cenas raksturojums | 10 |
5.2.1. | Mūzika | 10 |
5.2.2. | Sports | 10 |
5.3. | Pakalpojuma virzīšana tirgū | 10 |
6. | Risku vadīšana | 12 |
6.1. | Tabula | 12 |
7. | Finanšu informācija | 13 |
2 Tirgus analīze
2.1 Situācija Latvijas šovbiznesā
• Latvijas mūzikas nozarē strādājošie gandrīz vienbalsīgi atzīst, ka ar albūmu tirdzniecību nopelnīt ir ļoti grūti, jo Latvijas albūmu daļa veikalu plauktos ir aptuveni 30 %, pārejos 70% veido ārzemju izpildītāju albumi. Veiksmīgākie mūziķi atzīst, ka ar vienu koncertu var nopelnīt līdz 2000 Ls. Korporatīvajos pasākumos var pelnīt līdz 1000 Ls. Vēl viena svarīga sfēra ir reklāmas, bet par precīzām naudas summām informācija nav pieejama.
Pelnošākais Latvijas mūzikas nozarē ir Raimonds Pauls, kā norāda viņa amatpersonas deklarācija, autoratlīdzības viņš saņem aptuveni 200000 Ls gadā. Bet tas ir individuāls gadījums, jo par vienu fonogrammas atskaņošanu mūziķis saņem vien 0.07 Ls par vienu reizi. Šo naudu kontrolē biedrība ‘’Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība’’.
Kopumā Latvijas mūzikas industriju nevar nosaukt par pievilcīgāko industriju, bet ir daži faktori, kas tomēr varētu iedvesmot jaunos izpildītājus sākt karjeru. Pirmais faktors ir tas, ka mēs esam Eiropas valsts un piedalāmies Eirovīzijā, šis konkurss ir viens no lielākajiem konkursiem pasaulē auditorijas ziņā, uzvarot Eirovīzijā parādās diezgan lielas iespējas iegūt arī pasaules popularitāti. Otrais faktors ir tas, ka Latvijā notiek Krievijas galvenais jauno mūziķu festivāls ‘’Jaunais vilnis’’ un lai gan Latvijas auditorija vērtē šo pasākumu neviennozīmīgi, tomēr dalība un ja paveicās, tad arī uzvara, paver ļoti lielas iespējas jaunajiem izpildītājiem iegūt popularitāti - 150 miljonu auditorija. Jāpiezīmē ka abos festivālos Latvijas dalība ir garantēta katru gadu.
2.2 Konkurentu analīze
2.2.1 Mūzika
• Izpētot Latvijas mūzikas tirgu, ir skaidrs, ka šobrīd ir tikai viens liels spēlētājs, tas ir SIA "Mikrofona ieraksti" (turpmāk - MICREC). MICREC nodarbojas ar ierakstu izdošanu un menedžmentu, abās sfēras ir līderis. Pārējie konkurenti ir pārsvarā privātpersonas, kas sadarbojas ar vienu vai vairākiem izpildītajiem.
…
Saturs 1 Uzņēmuma juridiskais statuss 4 1.1 Nosaukums 4 1.2 Dibināšanas datums 4 1.3 Reģistrācijas numurs 4 1.4 Juridiskā adrese 4 1.5 Pamatkapitāla lielums 4 1.6 Galvenie darbības virzieni 4 1.7 Misija 4 1.8 Stratēģiskie mērķi (pirmie pieci gadi): 4 1.8.1 Mūzika 4 1.8.2 Sports 4 1.9 Taktiskie mērķi ( pirmais gads) 4 1.9.1 Kopējie mērķi 4 1.9.2 Mūzika 5 1.9.3 Sports (Hokejs) 5 1.10 Operatīvie mērķi (Pirmie trīs mēneši) 5 2 Tirgus analīze 7 2.1 Situācija Latvijas šovbiznesā 7 2.2 Konkurentu analīze 7 2.2.1 Mūzika 7 2.2.2 Sports 7 3 Mārketinga stratēģija 8 3.1 Pakalpojuma ieviešana tirgū 8 3.2 SVID analīze 8 4 Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns 9 4.1 Uzņēmuma vadība 9 4.2 Personāla funkcijas 9 4.3 Materiālais potenciāls. 9 5 Mārketinga pasākumu komplekts 10 5.1 Pakalpojuma raksturojums 10 5.1.1 Mūzika 10 5.1.2 Sports 10 5.2 Cenas raksturojums 10 5.2.1 Mūzika 10 5.2.2 Sports 10 5.3 Pakalpojuma virzīšana tirgū 10 6 Risku vadīšana 12 6.1 Tabula 12 7 Finanšu informācija 13
-
Biznesa plāns
Business Plans9 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns SIA "AT management"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school9
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Business Plans for secondary school13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Business Plans for secondary school7
-
Īss frizētavas biznesa plāns
Business Plans for secondary school6