Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:517730
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Vispārējie principi    6
1.2.  Uzņēmuma galvenie darbības virzieni   
1.3.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi   
1.4.  Uzņēmuma īstermiņa un ilgtermiņa plāni   
1.5.  Uzņēmuma vajadzības    9
2.  Pakalpojumu raksturojums    9
2.1.  Pakalpojumu apraksts    9
2.2.  Piedāvāto pakalpojumu sortiments    12
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus vispārējs apraksts    12
3.2.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana   
3.3.  Konkurentu analīze    17
4.  Mārketinga stratēģija    17
4.1.  Mārketinga stratēģija    17
4.2.  Noieta veicināšanas pasākumi    21
5.  Uzņēmuma darbība    21
5.1.  Sabiedrības ģeogrāfiskais novietojums    21
5.2.  Telpu apraksts   
5.3.  Uzņēmumam nepieciešami resursi    24
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    24
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    24
6.2.  Uzņēmuma vadības personāls   
6.3.  Nodarbinātās personas   
6.4.  Darba samaksa    28
7.  Risks un problēmas    28
8.  Finansu informācija    29
8.1.  Aizņēmuma atmaksa    29
8.2.  Amortizācijas aprēķins   
8.3.  Darba algu aprēķins   
8.4.  Pamatlīdzekļu apraksts   
8.5.  Peļņas un zaudējumu aprēķins   
Extract

Sabiedrība ir reģistrēta Uzņēmumu reģistrā 2006.gada 1. janvārī. Īpašnieki – Markuss Dūda, Edgars Dūja.
Sabiedrība ir dibināta kā jauns uzņēmums ar nosaukumu „Fresh”, bet tā darbinieki ir iepriekš darbojušies dažādos uzņēmumos.
Uzņēmuma vadošie darbinieki ir apguvuši pamatus uzņēmējdarbības ekonomikā un uzņēmuma vadībā, to profesionālās iemaņas ir vērtējamas kā atbilstošas ieņemamajiem amatiem.
Sabiedrības galvenais darbības virziens ir izklaides kompleksa izveide, kurš spēj nodrošināt kvalitatīvas atpūtas Rīgā un tās tuvumā dzīvojošiem cilvēkiem. Skābekļa bārs, mūzika visdažādākajiem dvēseles noskaņojumiem, kā arī savdabīgas gaismošanas iekārtas piesaistīs labas kvalitātes cienītājus.
Skābekļa bārs atrodas ļoti izdevīgā vietā Marijas ielā, netālu no sabiedriskā transporta pieturām, kas nodrošina ērtu piekļūšanu. Šāda veida bārs nav nekur citur Latvijā.
Drošību un apmeklētāju neaizskaramību vakaros nodrošinās divi drošības dienesta darbinieki.
Skābekļa bārs piesaistīs klientus ar ekstravaganti iekārtotu interjeru un telpu gaumīgo iekārtojumu. Tās galvenais piedāvātais produkts ir moderni izskatīgas skābekļa maskas, kuras sniedz tīra skābekļa devu. Mērķauditorija ir plaša, jo mūsdienu netīrajā pilsētas gaisā, katrs vēlētos iegriezties bārā. Tomēr īpaša uzmanība tiks pievērsta jauniešiem, jauniem cilvēkiem vecumā no 18 – 31 gadiem.
Sabiedrībai nav konkurentu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register