-
Biznesa plāns "Wild Life"
Business Plans20 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 3 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 3 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 4 |
1.3. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.4. | Uzņēmuma misija | 4 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 4 |
1.6. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 5 |
2. | PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 6 |
2.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums | 6 |
2.2. | Produkta sortiments un to raksturojums | 6 |
2.3. | Pakalpojuma kvalitāte | 8 |
2.4. | Pakalpojuma dzīves cikls | 8 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 10 |
3.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 10 |
3.1.1. | Tirgus ietilpība | 10 |
3.2. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 10 |
3.2.1. | Ģeogrāfiskie kritēriji | 11 |
3.3. | Konkurentu analīze | 11 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 14 |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 16 |
4.2. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 16 |
4.3. | Reklāma | 17 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 20 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 20 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 20 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi, ilgtermiņa ieguldījumi un apgrozāmie līdzekļi | 20 |
6. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 22 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 22 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 22 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 23 |
6.2.1. | Darbinieku štatu sarakts, atalgojums un motivācija | 23 |
7. | PROBLĒMAS UN RISKS | 25 |
7.1. | Risks, tā veidi un mazināšanas pasākumi | 25 |
SECINĀJUMI | 27 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 28 |
SECINĀJUMI
SIA „Wild Life” juridiskā adrese ir Latvijas Republika, Daugavpils raj., Naujenes pag. un tā tiks reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistrā 2013. gada 1. februārī,
Plānotās uzņēmējdarbības uzsākšanas datums un vieta – 2013. gada 1. jūnijs, Naujene.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 20000Ls, kuru ir ieguldījuši 2 dibinātāji. SIA „Wild Life” ir plānots kā atrakciju parks, kas piedāvās saviem klientiem ne tikai viesu nama pakalpojumus, bet tajā skaitā arī dažādas oriģinālas aktivitātes brīvā dabā. Atrakciju parka mērķa tirgus ir Latvijas iedzīvotāji ar vidēju ienākumu līmeni (ģimenes, atpūtnieki, studenti, skolēni, ārzemju viesi utt.), kas vēlas patīkami un pilnvērtīgi pavadīt savu brīvo laiku vai organizēt viesības un dažādus pasākumus.
Lai uzņēmums spētu nodrošināt augsto pakalpojumu kvalitāti, tam ir nepieciešams kredīts 12330 Ls apmērā, kurus plānots atmaksāt 10 gadu laikā, kas uzņēmumam nesagādās finansiālas grūtības.
Lai uzņēmums spētu nodrošināties pret riskiem, tas veiks visus nepieciešamos pasākumus, to novēršanai, tai skaitā apdrošināšanu. Papildus drošībai ir plānots izveidot rezerves uzkrājumus 5 % apmērā no uzņēmuma peļņas.
Viesu nama misija ir apmierināt viesu un tūristu vēlmes – atpūsties laukos, apskatīt Latgales krāšņās, sakoptās un ekoloģiski tīrās dabas ainavas.
Uzņēmuma darbības virziens ir sniegt šādus pakalpojumus: 5 šķēršļu trases, nakšņošana, banketu rīkošana, pirts un dažādus izklaides pasākumus (laivu noma, velosipēdu noma, slidošana, slēpošana utt.). Galvenā uzmanība tiks veltīta uz klientu vēlmju un labsajūtas apmierināšanu.
Latgales novadā jau sen ir vajadzīgs moderns atrakciju parks, jo konkurentu piedāvātie pakalpojumi nav ar īpaši augstu kvalitāti. Viesu nams atrodas izdevīgā vietā – 15 km no Latgales lielākās pilsētas Daugavpils, samērā netālu no Lietuvas, Krievijas un Baltkrievijas robežas, upes krastā, kur paveras skaistākās Latgales dabas ainavas. Latgale vienmēr ir piesaistījusi tūristus ar savu skaisto un neskarto dabu, daudzajiem ezeriem un svaigo gaisu. Tūristu pieplūdums palielinās ar katru gadu, bet izvēle kur atpūsties nav liela. Tādēļ arī uzskatāms, ka komercdarbība noritēs veiksmīgi, uzņēmums gūs peļņu un kredīti bankai tiks atdoti noteiktajā termiņā.
…
SATURS 1.UZŅĒMUMA APRAKSTS 3 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu 3 1.2. Uzņēmuma pamatdarbība 4 1.3. Uzņēmuma vēsture 4 1.4. Uzņēmuma misija 4 1.5. Uzņēmuma mērķi 4 1.6. Uzņēmuma finansu vajadzības 5 2. PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS 6 2.1. Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums 6 2.2. Produkta sortiments un to raksturojums 6 2.3. Pakalpojuma kvalitāte 8 2.4. Pakalpojuma dzīves cikls 8 3. TIRGUS ANALĪZE 10 3.1. Tirgus vispārējais raksturojums 10 3.1.1 Tirgus ietilpība 10 3.2. Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana 10 3.2.1 Ģeogrāfiskie kritēriji 11 3.3. Konkurentu analīze 11 3.4. Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze 14 4.MĀRKETINGA STRATĒĢIJA 16 4.1. Uzņēmuma cenu politika 16 4.2. Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi 16 4.3. Reklāma 17 5. UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS 20 5.1. Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums 20 5.2. Uzņēmuma izmantojamie resursi 20 5.3. Uzņēmuma pamatlīdzekļi, ilgtermiņa ieguldījumi un apgrozāmie līdzekļi 20 6. UZŅĒMUMA VADĪBA 22 6.1. Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra 22 6.1.1. Vadītāju funkcijas un atbildība 22 6.2. Uzņēmumā nodarbinātais personāls 23 6.2.1. Darbinieku štatu sarakts, atalgojums un motivācija 23 7. PROBLĒMAS UN RISKS 25 7.1. Risks, tā veidi un mazināšanas pasākumi 25 SECINĀJUMI 27 LITERATŪRAS SARAKSTS 28
-
Biznesa plāns "Wild Life"
Business Plans20 Marketing, Advertising, Business, Management
- Biznesa plāns kredīta saņemšanai
- Biznesa plāns un mārketinga pētījums atpūtas kompleksam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns SIA "Sevilla" pirmajam darbības gadam
Business Plans for university28
Evaluated! -
Biznesa plāns
Business Plans for university20
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university16
-
Biznesa plāns SIA "Dravas"
Business Plans for university26
-
Biznesa plāns restorānam
Business Plans for university26