Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:173525
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Plāna kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģestrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    5
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    6
1.4.  Uzņēmuma vēsture    6
1.5.  Uzņēmuma misija    7
1.6.  Uzņēmuma mērķi    7
1.6.1.  Stratēģiskie    7
1.6.2.  Taktiskie    7
1.6.3.  Operatīvie    7
1.7.  Uzņēmuma finansu vajadzības    8
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    9
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    9
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    11
2.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    14
3.2.  Tirgus radītāji    14
3.2.3.  Tirgus lielums    17
3.3.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    18
3.4.  Konkurentu analīze    18
3.4.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    19
3.4.2.  Konkurentu cenu politika    19
3.4.3.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    19
3.4.4.  SWOT analīze    20
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    25
5.1.  Uzņēmuma atrāšanās vietas raksturojums    25
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    25
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    26
5.4.  Sagādes procesa raksturojums    27
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātas personas    29
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    29
6.1.1.  Uzņēmuma vadības raksturojums    30
6.1.2.  Vadītāju funkcijas un atbildība    30
6.2.  Uzņēmuma nodarbinātai personāls    31
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts    31
6.2.2.  Atalgojums un motivācija    34
7.  Problēmas un risks    36
7.1.  Risks un tas veidi    36
8.  Finansu informācija    38
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    38
8.2.  Bilance    39
  Literatūras saraksts    40
Extract

Uzņēmums SIA „INDI” ir izveidots, lai gūtu peļņu nodarbojoties ar pakalpojumus, kas saistīti ar tūristu apkalpošanu.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2 000 Ls, kas būs sadalīts 100 daļās. Uzņēmumam vēl ir nepieciešami piesaistīt kapitāli 6 000 Ls apmērā. Visu šo summu sēgs paši dibinātāji.
Uzņēmums SIA „INDI” nomas nekustāmo īpašumu, kas atrodas pēc adreses Raina bulv.25, Rīgā. Uzņēmuma atrašanās vieta ir ļoti izdevīga. Pirmkārt, ir augsts infrastruktūras attīstības līmenis, jo SIA „INDI” atrodas Rīgas centrā.
SIA „INDI” sadarbojas ar visām aviokompānijām, kuras veic pasažieru pārvadājumus no Rīgas, ka arī ar daudziem mūsu partnieriem visā pasaulē. Vēl SIA „INDI” piedāva sekojošas pakalpojumus: aviobiļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, prāmju biļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, dzelzceļa biļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, autobusu biļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, viesnīcu rezervēšana Latvijā un ārzemēs, ceļojuma un transporta apdrošināšana, noformēšana, piegāde, ka arī vīzu noformēšana.
Pakalpojumiem, kurus piedāvā SIA „INDI”, ir augsta kvalitāte. SIA „INDI” sniegs pakalpojumus gan fiziskiem, gan juridiskiem personām.
Lielas rentabilitātes dēļ, uzņēmumām būs daudz konkurentu (SIA „ Alida tours”, SIA „Navators”, SIA „Begonija”. Neskatoties uz lielu konkerentu skaitu, SIA „INDI” ir dažas priekšrocības, ko tas izmantos veicot komercdarbību. Tas ir zemākas cenas, plašs sortiments, izdevīga atrašanas vieta.
Jebkurā uzņēmējdarbības veidā pastāv zināms risks. Tāpēc . SIA „INDI” veiks riska mazināšanas pasākumus, lai mazinātu zaudējumus.
Vadošo darbinieku liela pieredze, laba kontrole un pārvaldība, un pārējo darbinieku apzinīga attieksme, labas zināšanas un ieinteresētība uzņēmumu panākumā nešaubīgi dos labus rezultātus.
Uzņēmumā viss ir rūpīgi izplānots. Neskatos uz to, ka uzņēmums ir jauns un pieprasījums pēc pakalpojumiem nav vēl liels, pirmajā gadā uzņēmumam būs neliela peļņa.
SIA „INDI” uzņēmuma misija būs ne tikai noturēties konkurentu vidē, bet arī izveidot konkurēt spējīgu tūrisma aģentūru ar stabilu reputāciju un pastāvīgu klientu loku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register