Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:226007
 
Evaluation:
Published: 15.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  KOPSAVILKUMS    5
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    6
2.  PAKALPOJUMU APRAKSTS    9
2.1.  Izmitināšanas pakalpojumi    10
2.2.  Ēdināšanas pakalpojumi    11
2.3.  Papildpakalpojumi    11
3.  MĀRKETINGA ELEMENTI    12
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    12
3.2.  Konkurence    13
3.3.  Mārketinga MIX elementu apraksts    16
4.  UZŅĒMUMA VADĪBA    18
5.  FINANŠU APRĒĶINI    19
5.1.  Plānoto kapitālieguldījumu aprēķins    19
5.2.  Plānotā naudas plūsma pirmajam uzņēmuma darbības gadam    24
5.3.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    25
5.4.  Bilance uz uzņēmuma darbības sākumu, EUR    26
5.5.  Bilance pēc pirmā darbības gada, EUR    26
  SECINĀJUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
Extract

SECINĀJUMI
1. Uzņēmumam ir kredītsaistības 228 060 EUR vērtībā, tādēļ ir nepieciešams pārdomāt sniegto pakalpojumu apjomu un izmaksas, ar ēdināšanas un izmitināšanas pakalpojumiem nav pietiekami, lai 15 gadu laikā segtu šādu summu ar kredītprocentu likmi 5%.
2. Analizējot un aprēķinot ienākumus un izdevumus, arī ņemot vērā papildpakalpojumus viesu namam ir pozitīvs rādītājs, bet salīdzinot ar konkurentiem, tam ir visaugstākās cenas Koknesē un Kokneses apkārtnē, līdz ar to cenu politikai jābūt elastīgākai.
3. Lai viesu nams spētu konkurēt ar jau pastāvošajiem uzņēmumiem, iegūto peļņu vajadzētu investēt uzņēmuma rekonstrukcijas darbiem, kā arī mārketinga pasākumiem, lai tas būtu mazs, bet pieprasīts uzņēmums, līdz ar to palielinātos noslodze.
4. Viesu nams ir vienīgais uzņēmums, kas Kokneses apkārtnē piedāvā tenisa kortus, līdz ar nākotnē to varētu pavērst kā vienu no galvenajiem ienākumiem, piemēram, ar profesionālu treneri bērniem veidot nometnes ar palikšanu kempinga vietā vai viesnīcā.
5. Uzņēmums tiek veidots mazā, bet tūristiem zināmā vietā, tādēļ viesu nams, sadarbojoties ar tūrisma aģentūrām, uzņēmumiem, pašvaldībām varētu sevi attīstīt vasaras periodā, kad cilvēki vēlas atpūsties no steigas un izbaudīt kultūrvēsturiskus objektus.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,99 €
Work pack Nr. 1363847
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register