Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:263695
 
Evaluation:
Published: 27.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    2
2.  Uzņēmuma apraksts    3
2.1.  Uzņēmuma vizītkarte    3
2.2.  Uzņēmuma darbība    3
2.3.  Makrovide    3
2.4.  Ārējā mikrovide    4
2.5.  Iekšējā mikrovide    4
2.6.  Komercdarbības vide    5
3.  Produkta apraksts    6
3.1.  Produkta ražošanas apraksts    7
3.2.  Sortiments    7
4.  Tirgus analīze    8
4.1.  Potenciālie pircēji    8
4.2.  Mērķtirgus    8
4.3.  Konkurenti    9
4.4.  SVID analīze    11
5.  Mārketinga plāns    12
5.1.  Preces realizācijas kanāl    12
5.2.  Cenu veidošana    12
5.3.  Produkta virzīšana tirgū    13
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    15
7.  Riska faktoru analīze    16
8.  Finansu informācija    17
8.1.  Plānotie ieņēmumi    17
8.2.  Izmaksas    17
8.3.  Uzņēmuma sākuma bilance    18
8.4.  Naudas plūsmas plāns    19
8.5.  Peļņas/zaudējuma aprēķins    20
8.6.  Beigu bilance    20
9.  Izmantotā literatūra    21
Extract

8. Finansu informācija
Uzņēmuma izveides galvenais uzdevums ir atpelnīt X X hobijā ieguldītos līdzekļus.
Taču kā papildus uzdevumu esam sev uzstādījuši jaunu mērķi-gūt reālus ieņēmumus un iegūt pieredzi kā uzņēmuma dibinātājai, vadītājai un darbiniekiem.
Iemesls kādēļ izveidojam šo uzņēmuma bez lielām bailēm ir tas, ka pat ja tas bankrotēs, tas nenesīs ļoti lielus zaudējumus, jo gandrīz viss nepieciešamais mums jau ir (izejvielas), taču citiem uzņēmumiem vēl tikai jāiegādājas izejvielas, ražošanai nepieciešamās iekārtas un jāapgūst preces ražošanas iemaņas tā, lai uzņēmums gūtu maksimālus ieņēmumus pie minimāliem izdevumiem.

8.1. Plānotie ieņēmumi
Uzņēmuma plānotajiem ieņēmumiem galvenais uzdevums ir ar nelielu uzviju atpelnīt ieguldītos līdzekļus, kas nemaz nav tik mazi, jo , piemēram, katra pērlīšu paciņa maksā noteiktu naudu un izgatavojot vienu auskaru pāri no šīs paciņas mēs gūstam lielus zaudējumus, jo daudz materiālu paliek neizmantoti. Taču uzņēmums ražos vairāk dažādas preces, kas tiks izgatavotas no dažādu izejmateriālu kopām, tādējādi izlietojot vienu pērlīšu paciņu daudz dažādām rotaslietām.

8.2. Izmaksas
Jau kā pastāvošam uzņēmumam SIA „SCRUTA” nebūs daudz izmaksu, jo lielākā daļa izejvielu jau ietilpst mūsu uzņēmuma starta kapitālā.
Galvenās uzņēmuma izmaksas būs ejošo izejmateriālu iegāde-stiprinājumu u.c.-un dalības maksa par piedalīšanos tirdziņos, kas nenotiek skolēnu mācību uzņēmuma ietvaros, reklāmas izdevumi, kurus centīsimies samazināt līdz minimumam.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1326955
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register