Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:825468
 
Evaluation:
Published: 28.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma mērķi    4
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    5
2.1.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    5
2.2.  Pakalpojumu sortiments un raksturojums    5
2.3.  Pakalpojuma kvalitāte    5
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    7
3.2.  Mērķa tirgus    8
3.3.  Konkurentu analīze    9
3.4.  Makrovides un SVID analīze    10
4.  Mārketinga plāns    12
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    12
4.2.  Preču tirdzniecības veicinošie pasākumi    13
4.2.1.  Reklāma    14
4.2.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    14
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    15
5.1.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    15
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
6.1.  Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra    17
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un raksturojums    17
6.2.  Darba atalgojums    18
7.  Risks un problēmas    20
  Izmantotā literatūra    23
Extract

1.2. Uzņēmuma mērķi.
SIA „Māja” misija ir saviem klientiem piedāvāt augstas kvalitātes būvniecības pakalpojumus, kas atbilst mūsdienu prasībām. Pakalpojumu sniegšana tiks orientēta gan uz fiziskām, gan juridiskajām personām.
Galvenais uzdevums ir izprast klienta vēlmes un īstenot tās dzīvē piesaistot zinošus un kvalificētus darbiniekus būvniecības jomā., lai katra pasūtītāja saņemtais pakalpojums būtu oriģināls un neatkārtojams, kas liktu pasūtītājam apzināties, ka tas ko viņš ir saņēmis ir labākais.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi:
1.Līdz 2015.gadam palielināt uzņēmuma peļņu par 50%.
2. Līdz 2011.gada maijam nodrošināt uzņēmumu ar nepieciešamajiem izejmateriāliem
3. 1 mēneša laikā noslēgt līgumu ar darbiniekiem
4. Līdz 2011. gada augustam noslēgt piegādes līgumu ar veikalu „K-Rauta”, „Kurši”, „Pilsēta” un veikalu „Tapro”

2. Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums.
2.1. Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums.
SIA „Māja” darbības galvenais virziens ir privātmāju būvniecība uz pasūtītāja zemes gabala, kā arī māju un dzīvokļu iekšdarbu veikšana.
Mūsdienu apstākļos, kad cilvēku dzīves līmenis strauji krīt ir pašsaprotama iedzīvotāju vēlme uzlabot savus dzīves apstākļus par zemākām cenām, tāpēc daudzi vēlas salabot un pārtaisīt savas privātmājas, kuras tika pirktas un celtas „treknajos gados” kad bieži vien kvalitātes kontrole nebija augstā līmenī, un šodien māju un dzīvokļu īpašnieki uz savas ādas izjūt nekvalitatīva darba sekas, kas stimulētu viņu komfortablu dzīvošanu. Tāpēc SIA „Māja” piedāvā saviem klientiem piepildīt viņu vēlmes.

2.2.Pakalpojumu sortiments un raksturojums.
Svarīgs faktors klientu piesaistei ir piedāvāto pakalpojumu sortiments – klientam ir svarīgi visus ar mājas būvniecību saistītos pakalpojumus saņemt vienuviet, tāpēc SIA „Māja” saviem klientiem piedāvās plašu pakalpojumu klāstu, lai klients saņemtu pakalpojumu, kas atbilst viņa prasībām un vēlmēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register