Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:442069
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pētāmā objekta raksturojums    5
2.  Cenas noteikšana    8
2.1.  Cenas noteikšanu ietekmējošie faktori    9
2.1.1.  Izmaksas    9
2.1.2.  Konkurence    9
2.1.3.  Piedāvājums un pieprasījums    11
2.1.4.  Mode un sezona    11
2.1.5.  Valdības līdzdalība cenas noteikšanā    12
2.2.  Stratēģijas    13
2.2.1.  Atlaides    13
2.2.2.  Atvieglojumi    14
2.2.3.  Veicināšanas cenas noteikšana    14
3.  Tūrisma situācija Latvijā    15
3.1.  Krīzes periods Latvijā    15
3.2.  Krīzes ietekme uz SIA „Impro”    16
3.3.  Ceļotāju viedoklis    17
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  IZMANTOTĀS Literatūras saraksts    22
  Pielikumi    23
Extract

SECINĀJUMI
1. Tūrisma firma „IMPRO CEĻOJUMI” dibināta 1994. gadā un pašlaik ir viens no lielākajiem ceļojumu operatoriem Latvijā ar visplašāko piedāvājumu klāstu.
2. SIA „Impro” ieņem stabilu pozīciju tūrisma pakalpojumu sniegšanas sfērā, tirgus daļa ir ievērojama.
3. „Impro” vadās pēc iepriekšējā pieprasījuma pēc konkrētajiem ceļojumiem, tādejādi nosakot cenu.
4. „Impro” īpaši neveic cenas noteikšanas izpēti. Uzņēmums vērtē, ko piedāvā citi, ko ņem vērā, veidojot jauno ceļojumu katalogu, nosakot cenu.
5. Kā operators SIA „Impro” strādā sarežģītākajā tūrisma produktu nišā – grupu ceļojumi
6. Ienākošais tūrisms SIA „Impro” sastāda 20%, bet izejošais 80%.
7. Pakalpojumu cenas lielāko daļu sastāda viesnīcu izmaksas un transporta izdevumi.
8. Pagaidām nav plānots mainīt pakalpojumu cenas, tikai tādās robežās, cik ir mainīti nodokļi, vai neparedzēti palielinājušās kādas citas izmaksas.
9. Uzņēmumā SIA „IMPRO” prognozē, ka 2009. gadā ceļotāju kopumā varētu būt par piekto daļu mazāk.

PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „Impro” vajadzētu samazināt cenas tieši ceļojumiem pa Latviju, tā uzņēmums iegūtu vēl plašāku klientu loku. Lielākoties valda uzskats, ka Latvijas ceļojumi šajā tūrisma firmā ir par dārgu.
2. Vajadzētu piesaistīt vairāk populāru cilvēku ceļojumu ietvaros, kas piesaista uzmanību. Piemēram, patreiz ir iespējami ceļojumi pa Latviju saistībā ar makšķerēšanu, piedaloties Mārim Oltem.
3. Neskatoties uz to, ka klientu loks ir plašs, būtu vairāk jāpadomā par reklāmu, jo SIA „Impro” reklāmas ir redzamas ļoti reti.
4. Censties izcelt tieši tos ceļojumus, kuriem nav tik labs noiets, reklamēt tos, kā arī uzsvērt to plusus.
5. Veikt aptaujas esošajiem un potenciālajiem klientiem par to, kas būtu jāmaina uzņēmumā, ceļojumos, kādas ir spēcīgās puses. Jāuzklausa klientu vēlmes, kuras iespēju robežās jācenšas apmierināt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,70 €
Work pack Nr. 1236352
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register